د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 08:02

مهمترین وظیفه مسئولان برگزاری انتخابات،حفظ بی طرفی کامل و امانت داری رأی مردم است/عکس

مهمترین وظیفه مسئولان برگزاری انتخابات،حفظ بی طرفی کامل و امانت داری رأی مردم است/عکس

به گزارش سلام پاوه:بخشدار باینگان گفت:مهمترین وظیفه مسئولان برگزاری انتخابات ،حفظ بی طرفی کامل و امانت داری رأی مردم است .   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:محمد هادی زامیاد در نشست با دهیاران و روسای شورای های اسلامی روستاهای بخش باینگان با بیان اینکه تمام شرایط و امکانات برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم است خاطرنشان […]

به گزارش سلام پاوه:بخشدار باینگان گفت:مهمترین وظیفه مسئولان برگزاری انتخابات ،حفظ بی طرفی کامل و امانت داری رأی مردم است .

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:محمد هادی زامیاد در نشست با دهیاران و روسای شورای های اسلامی روستاهای بخش باینگان با بیان اینکه تمام شرایط و امکانات برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم است خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم انقلابی ایران اسلامی در دوم اسفند ماه پای صندوق های رای بار دیگر دلبستگی به نظام و علاقه خود را به کشورشان نشان خواهد داد .

 

بخشدار باینگان قانون و اهمیت به قانون را رکن اصلی برگزاری انتخابات دانست و گفت فصل الخطاب ما در برگزاری انتخابات قانون است و در همین راستا مسئولیت برگزاری انتخابات و مسئولیت صحت برگزاری انتخابات با ما است.

 

وی با اشاره به اینکه تکلیف ما پاسداری از امانت مردم است ، تصریح کرد: امانتدار شعور و اندیشه مردم خواهیم بود که در آرای مردم تبلور خواهد داشت.

 

زامیاد افزود: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم را در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روستاها فراهم کنند .

 

یک پاسخ برای “مهمترین وظیفه مسئولان برگزاری انتخابات،حفظ بی طرفی کامل و امانت داری رأی مردم است/عکس

  • باینگان در تاریخ آذر 24, 1398 گفت:

    جالب بود اما ما نزدیک۲۰ سال است در انتخابات به آن روستا و مرزها می رویم وشورای نگهبان بودیم بعلت اینکهکارمان دقیق ومنظم بود . و هیچ باند ومرامی نبودم مرا به منشی گری آوردند و افتخار می کنم ومی بینم فلانی نزدیک یک سال آمده پست قوی به اومی دهند خدا را در نظر بگیرید وقضاوت کنید