پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 05:59

۶۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق در پاوه کشف شد

۶۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق در پاوه کشف شد

به گزارش سلام پاوه:فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در شهر نودشه شهرستان پاوه خبر داد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه: سردار علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت؛پس از اطلاع ماموران انتظامی پاوه در خصوص دپوی یک محموله بزرگ سیگار […]

به گزارش سلام پاوه:فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در شهر نودشه شهرستان پاوه خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: سردار علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت؛پس از اطلاع ماموران انتظامی پاوه در خصوص دپوی یک محموله بزرگ سیگار قاچاق در شهر نودشه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

 

وی ادامه داد: ماموران پس از تحقیق بسیار موفق به شناسایی محل دپوی محموله مورد نظر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

 

 

سردار جاویدان افزود: در این بازرسی، ۶۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

 

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به پلمب محل دپوی سیگارهای قاچاق، از دستگیری یک نفر و معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد.

 

 

وی در پایان گفت: برخورد با پدیده قاچاق از جمله مهمترین برنامه هایی است که توسط پلیس کرمانشاه دنبال می شود.

یک پاسخ برای “۶۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق در پاوه کشف شد

  • رشید بیگی در تاریخ آذر 20, 1398 گفت:

    خب بعدش سیگارا چی می شن؟ کی می بره؟ قاچاقه چون خارجی با کیفیته؟ مگه تولید داخلش هست؟ اگر هست چرا یک زمانی کشت غالی منطقه تنباکو بود، اما الان خبری ازش نیست؟ یه جای کار ایراد داره.