د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 03:18

روز شلوغ فرمانداری پاوه/نماینده ادوار ششم و هفتم پا به عرصه گذاشت/ثبت نام رضایی و درویشی در میان حلقه هوادارانشان

روز شلوغ فرمانداری پاوه/نماینده ادوار ششم و هفتم پا به عرصه گذاشت/ثبت نام رضایی و درویشی در میان حلقه هوادارانشان

به گزارش سلام پاوه : پنجمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه پاوه و اورامانات روز شلوغ خود را سپری کرد . تا در پایان این روز شمار کاندیداهای ثبت نامی در این حوزه به ۲۸ نفر رسید . به گزارش خبرنگار سلام پاوه :پس از آغاز ثبت نام […]

به گزارش سلام پاوه : پنجمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه پاوه و اورامانات روز شلوغ خود را سپری کرد . تا در پایان این روز شمار کاندیداهای ثبت نامی در این حوزه به ۲۸ نفر رسید .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :پس از آغاز ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از تاریخ یکشنبه ۱۰ آذر ماه شاهد ثبت نام ۲۸ کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه پاوه و اورامانات بودیم.

از صبح امروز سامان سعیدی از شهرستان پاوه، دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیای شهری ،مسعود آورنده از شهرستان روانسر، دکترای تخصصی روانشناسی ، عادل محمدی از شهرستان روانسر، دارای مدرک مهندس مکانیک ، خانم پریسا احمدی از شهرستان روانسر، مدرک کارشناسی ارشد زمین شناسی ، خانم ایران کیانی از شهرستان پاوه، مدرک کارشناسی ارشد مشاوره ، مدرک رستمی پور از شهرستان پاوه (نودشه) دارای مدرک فوق لیسانس برق قدرت ، صباح کاکایی از شهرستان جوانرود، دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت توسعه روستایی ،محی الدین مرادی از شهرستان روانسر، دارای مدرک کارشناس ارشد حقوق ،بختیار کیانی از شهرستان جوانرود، دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیای سیاسی که با حضور در محل فرماندار پاوه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه پاوه و اورامانات ثبت نام کردند.

 

در شلوغ ترین روز ثبت نامی ها شاهد حضور اولین نماینده ادوار در کارزار انتخابات مجلس شورای اسلامی بودیم . حاج مصطفی محمدی نماینده ادوار ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی از شهرستان ثلاث باباجانی به عنوان چهره ای مطرح با حضور در فرمانداری پاوه ثبت نام خود را انجام داد. تا نام او به عنوان اولین نامزد از حوزه اورامانات که سابقه حضور در بهارستان را دارد ثبت شود.

در ادامه رئیس سابق شورای اسلامی شهر جوانرود در میان حلقه هوادارنش پا به عرصه انتخابات یازدهم گذاشت . محمد علی رضایی دکترای مدیریت و بازرگانی یکی دیگر از چهره های مطرح انتخابات یازدهم بود که با حضور در فرمانداری پاوه ثبت نام کرد.

 

 

مجید درویشی از شهرستان ثلاث باباجانی با مدرک دکترای تخصصی روانشناسی نیز با هوادارانش وارد کارزار انتخابات مجلس یازدهم شد.

 

در مجموع با ثبت نام ۱۲ نفر دیگر در روز پنجم شمار کاندیداهای ثبت نامی در حوزه پاوه و اورامانات به ۲۸ نفر رسید . حال باید منتظر روزهای ششم و هفتم بود تا دید شمار کاندیداهای این دوره حوزه پاوه و اورامانات به چند نفر خواهد رسید؟

 

  1. قباد مرادی از شهرستان جوانرود
  2. آوات شبرندی از شهرستان پاوه
  3. پروانه حسینی از شهرستان جوانرود
  4. فردین رحیمی از شهرستان پاوه 
  5. مختار ناصری از شهرستان روانسر
  6. حسن سلیمانی از شهرستان جوانرود
  7. مهدی قادری از شهرستان ثلاث باباجانی
  8. برهان سلیمی از شهرستان جوانرود
  9. نوری نادری از شهرستان روانسر
  10. مظفر حبیبی از شهرستان جوانرود
  11. آزاد محمدی از شهرستان روانسر
  12. نورالدین یوسفی از شهرستان جوانرود
  13. مرتضی فتاحی از شهرستان روانسر
  14. حسن مرادی از شهرستان پاوه
  15. سید نجیب میرانی از جوانرود
  16. جمیل احمدی از شهرستان ثلاث باباجانی
  17. سامان سعیدی از شهرستان پاوه
  18. مسعود آورنده از شهرستان روانسر
  19. عادل محمدی از شهرستان روانسر
  20. حاج مصطفی محمدی از ثلاث باباجانی
  21. خانم پریسا احمدی از شهرستان روانسر
  22. خانم ایران کیانی از شهرستان پاوه
  23. محمد علی رضایی از شهرستان جوانرود
  24. مدرک رستمی پور از شهرستان پاوه
  25. صباح کاکایی از شهرستان جوانرود
  26. محی الدین مرادی از شهرستان روانسر
  27. مجید درویشی زاده از شهرستان ثلاث باباجانی
  28. بختیار کیانی از شهرستان جوانرود

یک پاسخ برای “روز شلوغ فرمانداری پاوه/نماینده ادوار ششم و هفتم پا به عرصه گذاشت/ثبت نام رضایی و درویشی در میان حلقه هوادارانشان

  • ناشناس در تاریخ آذر 15, 1398 گفت:

    قابل توجه هیئت نظارت
    این نوع ثبت نام (با حضور اهل و فامیل و هوادار) یک نوع تبلیغات است و شاخ و شانه کشیدن است و تخلف است.