پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 01:57

جزییات روز دوم ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در اورامانات/ فضای ثبت نام سرد بود و بی رمق!

جزییات روز دوم ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در اورامانات/ فضای ثبت نام سرد بود و بی رمق!

به گزارش سلام پاوه : دومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس هم سپری شد و امروز هیچ «سورپرایزی» وجود نداشت. هرچند دو نفر در حوزه انتخابیه اورامانات ثبت نام کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۰ لغایت ۱۶ آذرماه در شش حوزه صورت […]

به گزارش سلام پاوه : دومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس هم سپری شد و امروز هیچ «سورپرایزی» وجود نداشت. هرچند دو نفر در حوزه انتخابیه اورامانات ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۰ لغایت ۱۶ آذرماه در شش حوزه صورت می‌توانند با در دست داشتن مدارک اعلام شده برای تکمیل ثبت نام به دفاتر فرمانداری‌ها مراجعه نمایند.

داوطلبان انتخابات در استان کرمانشاه برای ثبت‌نام باید به ۶ حوزه انتخابی اصلی (فرمانداری‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، قصرشیرین، کنگاور، پاوه و سنقروکلیایی) مراجعه کنند و داوطلبان خارج از استان هم می‌توانند برای نام‌نویسی به وزارت کشور و همچنین داوطلبان خارج از کشود نیر در سفارت‌ها و کنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران ثبت‌نام کنند.

امروز وضعیت ثبت نام‌ها مثل هوای بارانی اورامانات سرد و بی رمق بود و خبری از تراکم و حضور چهره های مطرح نبود و فقط دو نفر ثبت نام کردند. در دومین رو ثبت نام در اورامانات حسن سلیمانی دانشجوی دکترای علوم سیاسی از شهرستان جوانرود و مهدی قادری با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت مالی از شهرستان ثلاث باباجانی با حضور در محل فرمانداری پاوه ثبت نام کردند . و با ثبت نام این دو نفر مجموعا شمار ثبت نام کنندگان در حوزه انتخابیه اورامانات به ۷ نفر رسید .

در مجموع تا به امروز آقایان قباد مرادی دانشجوی دکترای برق از شهرستان جوانرود، آوات شبرندی با مدرک کارشناسی ارشد تاریخ از شهرستان پاوه، پروانه حسینی دانشجوی دکترای فیزیک از شهرستان جوانرود، فردین رحیمی با مدرک کارشناسی ارشد شهرسازی از شهرستان پاوه ، مختار ناصری دانشجوی دکترای جغرافیای سیاسی از شهرستان روانسر ،حسن سلیمانیدانشجوی دکترای علوم سیاسی از شهرستان جوانرود و مهدی قادریبا مدرک کارشناسی ارشد مدیریت مالی از شهرستان ثلاث باباجانی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اورامانات ثبت نام کردند.

فضای ثبت نام امروز آرام بود و حاشیه خاصی را به دنبال نداشت. بر اساس پیش بینی‌ها، افراد سرشناس و یا نماینده فعلی در روزهای آخر برای ثبت نام به حوزه انتخاباتی مراجعه خواهند کرد.