ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 04:52

اختصاص یک میلیارد تومان جهت بهسازی اردوگاه شهید چمران پاوه/ گزارش تصویری

اختصاص یک میلیارد تومان جهت بهسازی اردوگاه شهید چمران پاوه/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با لباس فاخر کردی به همراه نماینده مردم پاوه و اورامانات در قالب هیئتی در شهرستان پاوه حضور یافت و از اختصاص مبالغی برای آموزش و پرورش شهرستان پاوه خبر داد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : عصر امروز معاون پرورشی […]

به گزارش سلام پاوه : معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با لباس فاخر کردی به همراه نماینده مردم پاوه و اورامانات در قالب هیئتی در شهرستان پاوه حضور یافت و از اختصاص مبالغی برای آموزش و پرورش شهرستان پاوه خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : عصر امروز معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران وزراتی و استانی آموزش و پرورش، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه ، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان،با لباس زیبای کردی در شهرستان پاوه حضور پیدا کرد و از اردوگاه تفریحی، تربیتی شهید چمران بازدید کرد.

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در ابتدای سفر به شهرستان پاوه با حضور در مسجد روستای سریاس بخش باینگان، ضمن ملاقات با مردم، از اختصاص مبالغی جهت کمک به آموزش و پرورش در حوزه اورامانات خبر داد و گفت: مبلغ ۱ میلیارد تومان جهت بهسازی و تکمیل اردوگاه شهید چمران( واقع در روستای سریاس) اختصاص یافته است که این مبلغ در چند مرحله به این پروژه اختصاص خواهد یافت.

 

کاظمی افزود : اعتبارات ویژه برای ۲ مدرسه در شهرک سریاس این منطقه در نظر گرفته می شود و علاوه بر این برای تجهیز کتابخانه‌های اورامانات ۲۰ بسته یک میلیون تومانی کتاب برای کتابخانه های آموزش و پرورش اورامانات تخصیص داد.

 

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش که ملبس به لباس فاخر کردی بود با اشاره به تن پوش خود گفت: پوشیدن لباس کردی مایه افتخار بوده و این لباس جزی لاینفک از هویت ایرانی ما می باشد.

 

کاظمی در پایان با اشاره به پتانسیل فرهنگی منطقه اورامانات، برگزاری بازی های بومی و محلی را فرصتی مغتنم جهت حفظ آداب و سنن اصیل این خطه از کشورمان دانسته و تصریح نمود: برگزاری این مسابقات، سبب ایجاد نشاط در میان دانش آموزان شده و مهارت آموزی، از جمله مهم ترین دستاورد های این گونه مسابقات می باشد.

 

در ادامه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، ضمن تشکر از مجمع نمایندگان استان بالاخص آقای شهاب نادری نماینده اورامانات، گفت: بحمدالله با کمک همه عزیزان در سطح استان و مرکز، توانستیم بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، تهدید زلزله را به فرصتی برای استان تبدیل نموده و کارهایی اساسی در راستای نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس سطح استان و منطقه اورامانات انجام دهیم.

 

مجید یزدانپناه با اشاره به اهمیت تکمیل اردوگاه شهید چمران، اتمام این پروژه را نعمتی برای مردم روستای سریاس دانست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، گریزی نیز به تنوع فرهنگی استان کرمانشاه زده و افزود: استان کرمانشاه، رنگین کمانی از فرهنگ و اصالت می باشد.

 

وی در پایان، ابراز امیدواری نمود، آموزش و پرورش نیز بتواند به سهم خود در پروژه کلان ثبت جهانی اورامانات نقش آفرینی نماید.

 

شهاب نادری، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی کوتاه، از خدمات دولت جمهوری اسلامی در مناطق حاشیه ای و اهل سنت تقدیر نمود.

 

نادری با تاکید بر اهمیت ثبت جهانی اورامانات، مردم این منطقه را لایق بهترین ها توصیف نمود.

وی در پایان با اشاره به حوادث پیش آمده در چند روز اخیر، مردم اورامانات را حافظان همیشگی مملکت و امنیت آن نامید.

 

در ابتدای برنامه نیز امام جمعه مسجد روستای سریاس نیز به ارائه مشکلات این روستا و بخش باینگان اشاره کرد و از نماینده و مسئولان درخواست مساعدت در موضوع تردد در نوار مرزی بخش باینگان را داشت.

 

دهیار روستای سریاس نیز با خوش آمد گویی به معاون وزیر آموزش و پرورش و هیئت همراه به تمجید از تلاشهای شهاب نادری برای حل مشکلات این روستا پرداخت .

 

جبار حسینی افزود:با پیگیریهای دلسوزانهی جناب آقای دکتر نادری پیمان کار مدرسه سریاس با اعتبار۳ میلیارد تومان مشخص شده است و در آینده ی نزدیک پروژه ساخت مدرسه برای این روستا  شروع بکار خواهد نمود که جا دارد از تلاش و کوشش  جناب آقای نادری تشکر کنیم.

 

وی همچنین از معاون وزیر و مدیرکل آموزش و پرورش بخاطر تخصیص اعتبار جهت بهسازی اردوگاه سریاس و همچنین پذیرش هزینه خرید سیستم صوتی برای مسجد روستا قدردانی کرد.

 

در ادامه سفر معاون وزیر آموزش و پرورش کشور به شهرستان پاوه وی با حاج ماموستا قادری امام جمعه پاوه دیدار و گفتگو کرد.

 

 

2 پاسخ برای “اختصاص یک میلیارد تومان جهت بهسازی اردوگاه شهید چمران پاوه/ گزارش تصویری

  • چمچمالی در تاریخ آذر 14, 1398 گفت:

    شهاب چی ایندوره یوسفی میره یاسلیمانی

  • فرهنگی در تاریخ آذر 11, 1398 گفت:

    کجاست بودجه بزور حقوق کارمندا رو میدن حالا یک میلیارد کجا بیارن بدن برای سریاس اینا همش وعده سر خرمنه اقای معاون فردا میره تهاران یادش میره چی گفته و چه قولی داده