ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 03:09

انتقادی که با واکنش مثبت مسئولان سد داریان روبرو شد/ پاکسازی محوطه چشمه بل از زباله/ عکس

انتقادی که با واکنش مثبت مسئولان سد داریان روبرو شد/ پاکسازی محوطه چشمه بل از زباله/ عکس

به گزارش سلام پاوه : پس از انتشار مطلبی انتقادی با عنوان از محیط زیست مان مراقبت کنیم از آقای شایان خالدی مسئولان و کارفرمایان و حراست سد داریان در واکنشی درست ضمن تقدیر از آقای خالدی و پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه اقدام به پاکسازی زباله های اطراف چشمه بل در سد داریان کردند. […]

به گزارش سلام پاوه : پس از انتشار مطلبی انتقادی با عنوان از محیط زیست مان مراقبت کنیم از آقای شایان خالدی مسئولان و کارفرمایان و حراست سد داریان در واکنشی درست ضمن تقدیر از آقای خالدی و پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه اقدام به پاکسازی زباله های اطراف چشمه بل در سد داریان کردند.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : چندی پیش مطلبی انتقادی در خصوص وضعیت زباله های چشمه بل سد داریان پاوه از آقای شایان خالدی در کانال پایگاه خبری تحلیلی  سلام پاوه منتشر شد که این موضوع با واکنش مثبت مدیریت و پرسنل سد داریان روبرو شد :

 

مطلب انتقادی منتشرشده : از محیط‌ زیست مان مراقبت کنیم /شایان خالدی

 

“دیروز جهت یک سفر تفریحی آخر هفته به روستای هجیج رفتیم با طبیعتی بکر ، زیبا با چشم اندازهای فوق العاده که زیباهای آن در فصل پاییز بیشتر به چشم میامد.هر چند طبیعت تا زمانی زیباست که پای آدمی به آنجا نرسد.

 

زمانی که بعد از یک هفته خسته کننده کاری دل به طبیعت میزنی بلکه اعصاب خوردی های روزمره را فراموش کنیم اما در کمال تاسف شاهد مناظری هستیم که قلب آدمی به درد میاد.دیدن زباله های بسیار در جلو ورودی چشمه«بل» که شکل بسیار ناخوشایندی به آن بخشیده است.

 

جایی که این چند سال اخیر این همه توریست و گردشگر و مسافر جذب اورامانات کرده است، بسیار ناراحت کننده است.

توریستی ترین مکان این روزهای منطقه ما الان دچار چنین وضع تاسف باری شده است، و جالب اینکه هیچ کسی نه توجه می کند و نه تلاشی برای پاکسازی. همیشه برای من این موضوع خیلی عجیب بود که چطور در این زمانه، کسی می تواند به این سادگی زباله خود را در طبیعتی که لحظه ای پیش در حال لذت بردن از آن بود و مسافت زیادی را برای دیدن آن زیبایی پیموده است رها کند.

 

فقر فرهنگی این است که در خیابان و طبیعت خود آشغال میریزیم و از تمیزی خیابان و طبیعت اروپا تعریف می کنیم.”

 

 

عصر امروز مدیریت و پرسنل سد داریان در اقدامی محیط زیستی و ارزشمند نسبت به مطلب انتقادی منتشر شده با حضور در این مکان اقدام به پاکسازی کامل محوطه چشم بل کردند.

 

مدیریت، حراست و پرسنل سد داریان در تماس تلفنی با خبرنگار سلام پاوه : ضمن تقدیر از آقای شایان خالدی  بخاطر این یادداشت انتقادی از مدیر مسئول و خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه که همیشه نگاه ویژه ای به محیط زیست دارند و با درج انتقادات سازنده و دلسوزانه کمک حال مردم و مسئولان هستند قدردانی کردند.

 

آنها گفتند پس از اطلاع از این موضوع سریعا یک اکیپ برای پاکسازی محوطه چشمه زیبای بل ارسال می شود و تمامی زباله های اطراف محوطه چشمه بل پاکسازی شد.

 

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه نیز از حسن توجه کادر مدیریتی و حراست و پرسنل سد داریان به انتقادات سازنده رسانه های شهرستان پاوه از آنها قدردانی می کند.

 

تصاویری از پاکسازی کامل این محوطه