ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 12:54

آغاز ماراتن یازدهمین انتخابات مجلس در اورامانات برای کسب کرسی سبز پارلمان/ اولین کاندیدا ثبت نام کرد

آغاز ماراتن یازدهمین انتخابات مجلس در اورامانات برای کسب کرسی سبز پارلمان/ اولین کاندیدا ثبت نام کرد

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز زنگ آغاز یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به صدا درآمد تا تکلیف ۲۹۰ نماینده آینده مردم در خانه ملت در اسفندماه سال جاری مشخص شود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : بالاخره انتظار به سر آمد و ماراتن یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره ای […]

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز زنگ آغاز یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به صدا درآمد تا تکلیف ۲۹۰ نماینده آینده مردم در خانه ملت در اسفندماه سال جاری مشخص شود.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : بالاخره انتظار به سر آمد و ماراتن یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان از ساعت ۸ امروز دهم آذرماه ۹۸ آغاز شد.

در انتخابات پیش رو باید ۲۹۰ نماینده از ۲۰۸ حوزه انتخابیه انتخاب و راهی خانه ملت شوند. انتخاباتی که بنا به روایت رئیس ستاد انتخابات کشور احتمال مشارکت نزدیک به ۷ هزار نامزد در آن می رود. البته عرف روز گذشته به این نکته هم اشاره کرد که تعداد کاندیداهای شناسایی شده حکایت از آن دارد که از این تعداد ۲۶ درصد اصلاح طلب،۳۴ درصد اصولگرا و ۴۰ درصد مستقل خواهند بود.

استان کرمانشاه شش حوزه انتخابیه شامل حوره انتخابیه کرمانشاه، حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو، حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، حوزه انتخابیه پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی، حوزه انتخابیه سنقروکلیایی و حوزه انتخابیه صحنه، کنگاور و هرسین دارد.

داوطلبین شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی جهت ثبت نام علاوه بر مراجعه به فرمانداری‌ها، می توانند به وزارت کشور و افرادی که خارج از کشور هستند به سفارتخانه ها، کنسولگری‌ها و یا نمایندگی‌های سیاسی کشورمان در خارج از کشور مراجعه کنند.

برآورد می شود در استان کرمانشاه ۳۲۰ نفر کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی شوند که از بین داوطلبین، با رای مردم هشت نفر به عنوان نماینده مردم استان انتخاب خواهند شد.

مارتن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز در اورامانات با ثبت نام کاندیداهای مجلس در محل فرمانداری پاوه آغاز شد.

برهمین اساس تا به این لحظه قباد مرادی از شهرستان جوانرود اصالتا اهل ثلاث باباجانی بعنوان اولین نامزد انتخاباتی مجلس یازدهم در محل فرمانداری شهرستان پاوه ثبت نام کرد.