ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 11:36

بازار پاوه به‌طور ویژه رصد و قیمت‌ها کنترل می‌شود

بازار پاوه به‌طور ویژه رصد و قیمت‌ها کنترل می‌شود

به گزارش سلام پاوه : رئیس اتاق اصناف پاوه، از رصد بازار پاوه و کنترل قیمت‌ها به‌صورت ویژه در هفته گذشته و تداوم آن خبر داد. بهروز شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه، اظهار داشت: پس از افزایش قیمت بنزین با برگزاری جلسات کارشناسی با صنوف مختلف ضمن کنترل موارد، مانع بروز هر […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اتاق اصناف پاوه، از رصد بازار پاوه و کنترل قیمت‌ها به‌صورت ویژه در هفته گذشته و تداوم آن خبر داد.

بهروز شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه، اظهار داشت: پس از افزایش قیمت بنزین با برگزاری جلسات کارشناسی با صنوف مختلف ضمن کنترل موارد، مانع بروز هر نوع تخلف و تخطی در تامین کالای مورد نیاز مردم و قیمت آن‌ها شدیم.

 

رئیس اتاق اصناف پاوه به بازرسی و نظارت در قالب گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌های مرتبط اشاره کرد و گفت: طی ۱۰ روز گذشته تعداد ۳۰ پرونده تخلف صنفی به‌دلیل گرانفروشی، عدم درج قیمت و عرضه خارج از شبکه تشکیل و به تعزیرات حکومتی برای اعمال قانون ارسال شده است.

 

وی از مردم خواست به شایعات در خصوص افزایش قیمت کالاها توجه نکنند، چرا که ممکن است عده‌ای به بهانه گرانی بنزین به فکر آن باشند که دیگر کالاها هم گران شوند.

 

شفیعی در پایان، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف یا داشتن شکایت از واحدهای صنفی با مراجعه مستقیم به اتاق اصناف و یا از طریق شماره‌های تماس ۴۶۱۲۳۶۲۱ و ۴۶۱۲۵۱۱۲ واحد بازرسی و نظارت اصناف ما را از تخلف یا شکایت خود در جریان بگذارند.

2 پاسخ برای “بازار پاوه به‌طور ویژه رصد و قیمت‌ها کنترل می‌شود

  • بی کس در تاریخ آذر 22, 1398 گفت:

    خدارو هزاران مرتبه شکر که شما مثل عقابی تیزبین در حال رصد هستین که قیمت گوجه ۱۵۰۰۰ و پیاز ۸۰۰۰ و سیب زمینی ۶۰۰۰ و پرتقال ۷۰۰۰ و…. هست
    اگر رصد نمیکردین چی میشد
    فروشندههای پاوه لاکچری حال میکنن
    در عجبم با این دروغ بزرگ و آشکار چرا دماغت بلند نشده مواظب دماغت باش

    گمان نیه کم فلانی…..

  • افسانه نادری در تاریخ آذر 4, 1398 گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت جناب شفیعی
    سپاس بخاطرپیگیری و نظارت بجا و مناسب شمابخصوص در چنین شرایط بداقتصادی…
    ولی کاش کم فروشی ها و انبار کردن ها را(به امید فروش هنگام افزایش قیمت یا کمبود)راهم پیگیری کنید مثلا مغازه هایی که تا دیروز صدها کیسه برنج پاکستانی برای فروش داشتن و امروز حتی دریغ از یک کیلو برنج…