د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 13:44

هنرنمایی گروه موسیقی ساز و ژین با صدای هیوا شاه محمدی در پاوه / گزارش تصویری

هنرنمایی گروه موسیقی ساز و ژین با صدای هیوا شاه محمدی در پاوه / گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : به همت خانه موسیقی آوای هورام و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه کنسرت گروه موسیقی ساز و ژین به هنرنمایی خواننده خوش صدا هیوا شاه محمدی با استقبال علاقمندان برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : گروه موسیقی ساز و ژین شب گذشته با اجرایی […]

به گزارش سلام پاوه : به همت خانه موسیقی آوای هورام و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه کنسرت گروه موسیقی ساز و ژین به هنرنمایی خواننده خوش صدا هیوا شاه محمدی با استقبال علاقمندان برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : گروه موسیقی ساز و ژین شب گذشته با اجرایی دیدنی لحظات هنری زیبایی را در سالن آمفی تئاتر پاوه رقم زدند . این گروه در دو بخش با اجرای هورامی و استفاده از اشعار فولکور و شاعران معاصر هورامان ۸ قطعه زیبا را اجرای کردند.کنسرت گروه ساز و ژین

 

خانه موسیقی آوای هورام پاوه همیشه بدنبال معرفی و اجرای موسیقی فاخر و برنامه های وزین و با محتوا بوده است در این چند ساله که سکان هدایت خانه موسیقی پاوه به سیامک رحیمی سپرده شده است . وی نیز ادامه دهنده روال گذشته این خانه هنری بوده است .

 

مدیرعامل خانه موسیقی آوای هورام پاوه در حاشیه برگزاری کنسرت گروه موسیقی ساز و ژین به سلام پاوه گفت :کنسرت گروه موسیقی ساز و ژین با نشان درجه یک موسیقی کشور به همت خانه موسیقی پاوه و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اجرای زیبای هورامی به روی صحنه رفت.

 

سیامک رحیمی به معرفی سرپرست و خواننده گروه پرداخت و گفت : سرپرستی این گروه به عهده موزیسین برجسته موسیقی کردی استاد مسعود معزی است که حضور وی در این کنسرت می تواند نقطه عطفی برای موسیقی شهرستان پاوه باشد .سیامک رحیمی

 

وی افزود :هنرمند هیوا شاه محمدی خواننده گروه و نوازنده ساز سه تار و مدیر آموزشگاه هیرا از افتخارات موسیقی هورامان به شمار می رود که با اجرایی دیدنی شبی ماندگار را در عرصه موسیقی پاوه رقم زدند.

 

مدیرعامل خانه موسیقی آوای هورام پاوه با بیان اینکه این گروه در اقدامی قابل تحسین شهر پاوه را برای شروع تور کنسرت خود انتخاب کردند گفت: در این گروه ماکوان احمدی تار، مونا ملایی دف، علی صمیم تنبک، فراز میرزایی نی، صبا صالحی دایره و دهل، احمد پورابوقداره کمانچه، راشد معزی تار، مسعود معزی چنگ، هیوا شاه محمدی خواننده و دنیا رستمی همنوایی با خواننده را در اجرای قطعات زیبای اجرا شده برعهده داشتند.

 

رحیمی در ادامه به نبود اسپانسر برای اجرای برنامه های دیگر خانه موسیقی اشاره کرد و گفت :چندین پروژه ، بزرگداشت ، کنسرت و برنامه وزین و فاخر را در دست و آماده داریم که متاسفانه به دلیل عدم اعتبار مالی و نبود اسپانسر و حامی مالی نتوانسته ایم تا به امروز این اقدامات را اجرایی کنیم.

 

وی ضمن تشکر ویژه از دکتر هدایت محمودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه گفت : واقعا وجود دکتر محمودی باعث شده است هیچ مانعی را در سر راه انجام برنامه هامان نداشته باشیم .

 

سیامک رحیمی ادامه داد و گفت : خانه موسیقی آوای هورام پاوه در اوج بی امکاناتی ،بدون حاشیه فعالیتهای خوبی از جمله اجرای کنسرت ، بزرگداشت ، برنامه های مناسبتی ، فعالیتهای پژوهشی ، آموزشی و دور نگه داشتن بیش از ۲۰۰ هنرجوی جوان از آسیب های اجتماعی فعالیتی چشم گیر دارد که می طلبد مسئولین محترم توجه بیشتر و حمایت بیشتری داشته باشند.

 

مدیرعامل خانه موسیقی پاوه در پایان ضمن تشکر از خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه گفت : از حمایت همیشگی سایت سلام پاوه از خانه موسیقی پاوه قدر دانی کرد.

گفتنی است گروه موسیقی ساز و ژین امشب راس ساعت ۲۰ در محل سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی پاوه برای دومین بار به روی صحنه می روند.

گزارش و عکس : فرهاد صالحی ، صهیب زربان

 

کنسرت گروه ساز و ژین کنسرت گروه ساز و ژین