د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 14:32

ویزیت رایگان بیش از ۳۰۰ نفر در مرکز جامع روستای وراء شهرستان پاوه/ عکس

ویزیت رایگان بیش از ۳۰۰ نفر در مرکز جامع روستای وراء شهرستان پاوه/ عکس

به گزارش سلام پاوه : مسئول مرکز خدمات جامع روستای وراء گفت ؛ با حضور دواطلبانه پزشکان متخصص در این روستا بیش از ۳۰۰ نفر در مرکز خدمات جامع روستای وراء از توابع بخش مرکزی شهرستان پاوه ویزیت رایگان شدند. آرش کاهی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت ؛ صبح امروز یک تیم […]

به گزارش سلام پاوه : مسئول مرکز خدمات جامع روستای وراء گفت ؛ با حضور دواطلبانه پزشکان متخصص در این روستا بیش از ۳۰۰ نفر در مرکز خدمات جامع روستای وراء از توابع بخش مرکزی شهرستان پاوه ویزیت رایگان شدند.

آرش کاهی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت ؛ صبح امروز یک تیم پزشکان متخصص در مرکز خدمات جامع سلامت وراء حاضر شد و به ویزیت و درمان رایگان اهالی روستا و افراد دیگری که از روستاهای اطراف حضور داشتند پرداختند.

 

وی افزود ؛این تیم از پزشکان متخصص متشکل از متخصص داخلی و فوق تخصص ریه ، متخصص چشم و متخصص کودکان و نوزادان که بصورت داوطلبانه در مناطق محروم پاوه و اورامانات حضور یافتند از ساعت ۱۱ صبح تا ۵ بعدازظهر در مرکز خدمات جامع سلامت وراء به ویزیت و ارائه خدمات به بیماران به صورت رایگان پرداختند.

 

کاهی با تمجید از حضور این پزشکان بی ادعا و داوطلب در مناطق محروم گفت؛ این عزیزان بدون چشم داشت و در یک روز تعطیل در روستای وراء حضور یافتند و به مردم خدمات رایگان دادند که اقدامشان قابل تقدیر و ستایش است.

 

وی ضمن ابراز مراتب تقدیر و تشکر از طرف مردم قدرشناس پاوه و‌ اورامانات به پاس ارائه خدمت حیات بخش درمانی از سوی جمعی از پزشکان خدوم‌ که به صورت داوطلبانه در این منطقه محروم حضور یافته اند گفت ؛ لازم میدانم همچنین از مدیریت محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه و پرسنل مرکز خدمات جامع سلامت روستایی وراء در خصوص فراهم کردن این بستر مناسب برای ارائه خدمات به مردم عزیز صمیمانه تشکر نمایم.