پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 14:11

جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) به منظور وحدت و با شعار «عقلانیت و اعتدال» در پاوه برگزار می‌شود

جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) به منظور وحدت و با شعار «عقلانیت و اعتدال» در پاوه برگزار می‌شود

به گزارش سلام پاوه:مسئول دفتر امام جمعه پاوه از برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر اسلام (ص) با حضور مهمانان داخلی و خارجی در مسجد جامع این شهرستان خبر داد.   مصلح قادری در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه در خصوص جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم (ص)، اظهار داشت: با توکل به ذات اقدس الهی و […]

به گزارش سلام پاوه:مسئول دفتر امام جمعه پاوه از برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر اسلام (ص) با حضور مهمانان داخلی و خارجی در مسجد جامع این شهرستان خبر داد.

 

مصلح قادری در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه در خصوص جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم (ص)، اظهار داشت: با توکل به ذات اقدس الهی و ضمن تبریک ماه مبارک میلاد پیامبر نور و رحمت و در راستای دعوت به دین و وحدت و برادری و برای تبیین ابعاد شخصیتی پیامبـر خاتم (ص)، روز میلاد آن سفیر الفت و هدایت را گرامی بداریم.

 

وی افزود: در این راستا و به همت محبّان پیامبر اسلام (ص) جشنی بزرگ برای گرامی‌داشت میلاد آن بزرگوار در پاوه برگزار و هیات برگزار کننـده و بانیان این امر خیـر، خوشحال خواهند شـد عاشقان نبی رحمت در این جلسه شرکت کنند.

 

مدیر دفتر امام جمعه پاوه تصریح کرد: با توجه به اوضاع کنونی جهان اسلام و نظر به لزوم وحدت حول محور شخصیت پیامبر بزرگوار اسلام (ص) در تلاش هستیم مراسمی با کیفیت و درخور شأن پیامبر اعظم(ص) برگزار نمائیم.

 

مصلح قادری افزود: به امید خدا این مراسم معنوی با شعار «محمد(ص) پیام آور عقلانیت و اعتدال» و با حضور علماء، روحانیون، مسئولان و مردم فهیم و مومن اورامانات و مهمانانی از کرمانشاه، استان کردستان و کردستان عراق روز یکشنبه  ۱۹ آبان ۹۸ مصادف با ۱۲ ربیع الاول ۱۴۴۱ در مسجد جامع پاوه برگزار خواهد شد.