ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 04:25

حدود ۳ میلیارد ریال اعتبار به حوزه فرهنگ و هنر جوانرود اختصاص یافت

حدود ۳ میلیارد ریال اعتبار به حوزه فرهنگ و هنر جوانرود اختصاص یافت

به گزارش سلام پاوه : فرماندار جوانرود از اختصاص ۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال اعتبار به حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان خبرداد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : رستگار یوسفی روز سه‌شنبه در نشست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با تاکید برحل مشکلات این قشر […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار جوانرود از اختصاص ۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال اعتبار به حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : رستگار یوسفی روز سه‌شنبه در نشست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با تاکید برحل مشکلات این قشر افزود: اگر شرایط برای این گرئه از جامعه مهیا شود در تمامی ابعاد می تواند به توسعه و پیشرفت شهرستان کمک کند.

وی اظهارداشت: باید از ظرفیت خیرین فرهنگی و بخش خصوصی برای کمک به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در جهت اعتلای جامعه بهره گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز با تقدیر از حمایت های فرماندار جوانرود از فعالیت های فرهنگی و هنری گفت: از تمام ظرفیت موجود برای حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استفاده خواهیم کرد.

بهرام فاضلی افزود: برای حمایت و کمک به انجمن های ادبی، فرهنگی و موسسه های قرآنی شهرستان جوانرود مبلغی به حساب تمام این انجمن ها واریز می شود.

وی با اشاره به درخواست و تاکید فرماندار جوانرود در رابطه با ایجاد خانه سینما و انجمن عکاسان اظهارداشت: تا پایان دهه مبارک فجر خانه سینما جوانرود بهره برداری و دبیرخانه انجمن عکاسان این شهرستان نیز به عنوان مرکز اورامانات راه اندازی می شود.

فاضلی در ادامه به فرهنگ، آداب و ظرفیت های مثبت جوانرود و کرمانشاه اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر باید ظرفیت ها و نکات مثبت شهرستان و استان را برجسته و به سایر هموطنان معرفی کنند چرا که کرمانشاه از استان های با فرهنگ و مهمان نواز است.

در ادامه هر یک از نمایندگان انجمن ها و فعالان فرهنگی هنری شهرستان جوانرود به طرح مسائل و مشکلات پیش روی فعالیتهای فرهنگی و هنری مربوط به خود پرداختند.

راه اندازی خانه سینما تا پایان دهه مباک فجر، کمک مالی به انجمن های ادبی و موسسه های قرآنی، راه اندازی دبیرخانه عکاسان اورامانات به مرکزیت جوانرود، صدوذ مجوز و آغاز فعالیت انجمن نمایش، حمایت از برگزاری جشنواره های انجمن خوشنویسان و برگزاری کنگره خانای قبادی از مهمترین مصوبات این نشست بود.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع : ایرنا