ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 14:03

آیین جشن عاطفه ها، گرمابخش مهر مدارس پاوه شد/عکس

آیین جشن عاطفه ها، گرمابخش مهر مدارس پاوه شد/عکس

به گزارش سلام پاوه : آئین جشن عاطفه های با نواختن زنگ عاطفه ها توسط مصلح قادری مدیر دفتر امام جمعه پاوه و با حضور مسئولان شهرستان و دانش آموزان و معلمان دبستان حجاب پاوه به صدا در آمد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هوشیار عبداله زاده معاون فرماندار پاوه در آیین جشن عاطفه […]

به گزارش سلام پاوه : آئین جشن عاطفه های با نواختن زنگ عاطفه ها توسط مصلح قادری مدیر دفتر امام جمعه پاوه و با حضور مسئولان شهرستان و دانش آموزان و معلمان دبستان حجاب پاوه به صدا در آمد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هوشیار عبداله زاده معاون فرماندار پاوه در آیین جشن عاطفه با اشاره به شعر بنی آدم اعضای یکدیگرند که به صورت جمع خوانی توسط دانش آموزان در ابتدای این آیین اجرا شد، جشن عاطفه ها را فرصتی برای ابراز محبت و مهربانی، و آیین ترویج فرهنگ انفاق و احسان عنوان کرد و از تعامل و همکاری مجموعه آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان، در برگزاری مستمر و باشکوه جشن عاطفه ها قدردانی نمود.هوشیار عبدالله زاده

عبداله زاده؛ با تقدیر از برگزاری با کیفیت جشن امروز، بر امتداد فرهنگ نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان در تمامی روزهای سال تاکید کرد.

معاون برنامه ریزی فرماندار پاوه؛ به نقش معلمان در شکل گیری شخصیت انسانها به عنوان الگوی کودکان به ویژه در دوره تحصیل در مقطع ابتدایی اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود؛ معلمان در تربیت اجتماعی دانش آموزان در کنار تعلیم و تربیت رسمی در مدارس، بیش از پیش کوشش کنند.

مختار برزگر فرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه؛ با اشاره به قرار گیری صندوق جمع آوری کمک های مردمی جشن عاطفه ها در میان دانش آموزانی که به دور این صندوق حلقه بسته بودند، را خطاب قرار داد و آنها را ساکنان سرزمین نیکوکاری توصیف کرد و تاریخ این سرزمین گواه این ادعا دانست.

وی افزود؛ امروز، روز نزدیکی دلها با وجود فاصله های جغرافیایی عنوان کرد و اهالی این دیار را زمینیانی توصیف کرد که آسمانی فکر می کنند و این را به عمل در مناسبت هایی همچون جشن عاطفه ها به کمال به نمایش می گذارند.

برزگرفرد؛ با بیان گلچینی از اشعار و ضرب المثلهای ادبیات غنی ایران زمین در مورد نیکوکاری و کمک به هم نوع، به حضور پرشور دانش آموزان و مسئولان در آیین جشن عاطفه ها در سراسر این سرزمین سرافراز اشاره کرد، و این حضور آگاهانه را مایه دلگرمی همه نیازمندان عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش پاوه؛ با اشاره به گرمای آفتاب حاکم بر این آیین مهربانی افزود؛ امروز آیین جشن عاطفه ها، گرمابخش مهر مدارس پاوه شد و گرمای این آفتاب دلپذیر پاییزی را دو چندان نموده است.

در ادامه این آیین معنوی؛ دانش آموزان دبستان دخترانه حجاب با چیدمانی خلاقانه به اجرای سرود همگانی جشن عاطفه ها پرداختند.

گفتنی است؛ در حاشیه برگزاری این آیین، مسئولین با حضور در کلاسهای دبستان حجاب از نزدیک با مشکلات و درخواست های دانش آموزان، معلمان و کادر مدیریتی این آموزشگاه قرار گرفتند و بر پیگیری و حل این مشکلات تاکید کردند.

 

هوشیار عبدالله زاده