چ 12 اردیبهشت 1403 ساعت 03:17

۵ کشته براثر تصادف در محور روانسر-پاوه /۴ شهروند شهرستان پاوه قربانی این حادثه مرگبار/عکس

۵ کشته براثر تصادف در محور روانسر-پاوه /۴ شهروند شهرستان پاوه قربانی این حادثه مرگبار/عکس

به گزارش سلام پاوه:رییس پلیس راه استان گفت: تصادف در محور روانسر ـ پاوه حدفاصل روستای بدرآباد هشت نفر کشته و زخمی برجای گذاشت. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:سرهنگ محمد حیدری رییس پلیس راه استان گفت: در این تصادف که حدود ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز دوشنبه رخ داد براثر برخورد پژو ۴۰۵ با […]

به گزارش سلام پاوه:رییس پلیس راه استان گفت: تصادف در محور روانسر ـ پاوه حدفاصل روستای بدرآباد هشت نفر کشته و زخمی برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:سرهنگ محمد حیدری رییس پلیس راه استان گفت: در این تصادف که حدود ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز دوشنبه رخ داد براثر برخورد پژو ۴۰۵ با خودروی سواری پراید پنج نفر جان باختند.

سرهنگ حیدری افزود: در این حادثه چهار نفر در دم فوت کردند و یک نفر نیز در حین انتقال به بیمارستان جان باخت.

حیدری ادامه داد:مجروحان این حادثه نیز توسط نیرو‌های اورژانس و هلال احمر به بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود منتقل شدند.

وی در پایان  تصریح کرد علت حادثه تخطی از سرعت مطمئنه و تجاوز به چپ بوده است.

گفتنی است بر اساس منابع و اخبار واصله متاسفانه سه نفر از افراد فوتی در این حادثه اهل روستای نوریاب شهرستان پاوه میباشند.

گفتنی است متاسفانه در این حادثه مرگبار آقایان معتصم فارسی ، سیف الدین فارسی  و خانمها پروین امینی و نایفت فارسی از اهالی روستای نوریاب شهرستان پاوه جان خود را از دست می دهند.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه این ضایعه بزرگ را به خانواده های داغدار این حادثه و مردم شریف روستای نوریاو و شهرستان پاوه تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال برای آنها طلب مغفرت کرده و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نماییم .

منبع:صدا و سیما

 

4 پاسخ برای “۵ کشته براثر تصادف در محور روانسر-پاوه /۴ شهروند شهرستان پاوه قربانی این حادثه مرگبار/عکس

  • ناشناس در تاریخ مهر 10, 1398 گفت:

    فقط راه چاره برخورد با رانندگان ی است آن هم به شدت که سرعت مجاز را رعایت نمی کنند و به قوانین احترام نمی گذارند ۹۰ درصد تصادفات عدم رعایت حق تقدم وسعت زیاد است همچنان که حادثه اخیر و دلخراش حالا برای ما جاده دو بانده و ایمن فراهم نمی شود باید خود رعایت کنیم و با متخلفان برخورد شود

  • باینگان در تاریخ مهر 9, 1398 گفت:

    خدا رحمتشان کندوصبر دهد

  • شهرونده داغ دار در تاریخ مهر 8, 1398 گفت:

    نماینده محترم تمنا دارم اقدام باید تا چه زمان شاید عزیزمان دراین جاده قتلگاه گردشگری باشیم بر اثر تصادفات . که دعوت از هم استانی می شود از این جاده تردد کن .شریک غم خانواده داغدیده هستیم .واین واخر تصادف جاده مرگ نمی باشد .که انشا ا رخ ندهد

  • محمد امیرمرادی در تاریخ مهر 8, 1398 گفت:

    لطفا مرقوم بفرمایید انحراف به چپ کدام خودرو