چ 12 اردیبهشت 1403 ساعت 23:05

نشست هیئت فوتبال با سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان پاوه/جام “سیروس” قرعه کشی شد

نشست هیئت فوتبال با سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان پاوه/جام “سیروس” قرعه کشی شد

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز اعضای هیئت فوتبال شهرستان پاوه با سرپرست اداره ورزش و جوانان پاوه دیدار و در خصوص مسائل این هیئت و برگزاری جام سیروس به تبادل نظر پرداختند .   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه به اهداف و […]

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز اعضای هیئت فوتبال شهرستان پاوه با سرپرست اداره ورزش و جوانان پاوه دیدار و در خصوص مسائل این هیئت و برگزاری جام سیروس به تبادل نظر پرداختند .

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه به اهداف و سیاستهای جدید این اداره اشاره کرد و گفت : سه موضوع را این اداره در دستور کار قرار دارد و انتظار دارد هیئت های محترم نیز در این راستا کمک کنند.سعدی توفیقی

 

سعدی توفیقی نظارت ، حفظ و نگهداری از اماکن ورزشی شهرستان ، سازماندهی پرداخت شهریه و هزینه های ورزشی در هیئت های ورزشی و قانونمند کردن این پروسه ، توجه به نخبگان ورزشی و استفاده از ظرفیت پیشکسوتان را از جمله برنامه های اداره ورزش و جوانان پاوه دانست.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به مقوله فوتبال پاوه پرداخت و گفت : فوتبال به عنوان یک صنعت است و ظرفیتهای بسیار خوبی برای رشد و اعتلا دارد. و لازم است
از ظرفیتها و مربیان با دانش ، و پیشکسوت آن به نحو احسن استفاده شود .

توفیقی به اعضای هیئت فوتبال شهرستان پاوه توصیه کرد از افرادی که در عرصه تیم داری مشارکت دارند در هیئت های اجرایی بدلیل رعایت عدالت نباید استفاده شود .

وی همچنین به برگزاری جام سیروس نقشبندی از پیشکسوتان فوتبال پاوه اشاره کرد و گفت ؛ در کنار احترام و تقدیر از کاک سیروس نقشبندی به پاس نزدیک به ۵۰ سال تلاش در عرصه ورزش و فوتبال از بیش از ۷۵ نفر از پیشکسوتان فوتبال پاوه تجلیل می شود.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاوه نیز در این نشست ضمن تبریک به آقای توفیقی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان پاوه گفت : هماهنگی با اداره ورزش و جوانان ،برنامه ریزی برای آینده فوتبال ، بررسی مشکلات هیئت فوتبال از جمله اهداف این نشست دانست و ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی منسجمتر روند فوتبال بیش از پیش روبه جلوتر شود.

سابق حسینی به موفقیت چند سال اخیر هیئت فوتبال شهرستان پاوه و آموزش مربیان و حضور و کسب مدارک معتبر مربی گری و همچنین معرفی فوتبالیستهای با استعداد شهرستان به تیم ملی و باشگاه های معتبر و حضور و توسعه ورزش فوتبال در بانوان پرداخت .

وی گفت در هیئت فوتبال برای همه ورزشکاران و مربیان کار بلد این رشته همیشه باز است و از تمامی کسانی که توان کمک دارند درخواست همکاری داریم.

حسینی از اعضای هیئت فوتبال نیز خواست برای موفقیت بیشتر در ساماندهی هرچه بیشتر کمیته ها و بهره گیری از ظرفیتها و استفاده از پیشکسوتانی که تمایل به همکاری دارند چه به عنوان مشاور چه به هر عنوان دیگری تلاش داشته باشند.

 

وی به برگزاری جام سیروس با پیشنهاد خوب آقای باباخاص حاتمی از اعضای هیئت فوتبال و پیشکسوت ورزشی پاوه اشاره کرد و گفت : این جام می تواند همدلی ها را در فوتبال پاوه بیشتر کند و برای ایجاده انگیزه در جوانان و معرفی پیشکسوتان فوتبال پاوه مهم باشد.

 

سیروس نقشبندی مسئول کمیته پیشکسوتان هیئت فوتبال پاوه ضمن قدر دانی از برگزاری جامی با نام وی در پاوه گفت : احساس می کنم بار سنگینی را بردوش من گذاشته اید که امیدوارم از عهده این سنگینی بر آیم.

 

وی گفت : همیشه آرزوی پیشکسوتان فوتبال اورامانات بوده است که دور هم جمع شوند و یادآور دوران خوب و طلایی فوتبال گذشته باشند که جای تقدیر از بانیان این جام را دارد.

 

باباخاص حاتمی مسئول کمیته آموزش مربیان هیئت فوتبال پاوه نیز در این نشست ضمن تقدیر برای همراهی در برگزاری جام سیروس گفت : باید تمامی اعضای هیئت و اداره ورزش و جوانان پاوه برای برگزاری هرچه بهتر و منظم تر این جام که در نظر داریم سالانه تداوم داشته باشد پشتیبان یکدیگر و همراه هم باشیم.

 

وی افزود: قطعا هر برنامه و هر جام و هر مسابقه ای در اولین بار اجرای آن کم و کیف هایی دارد و کمبود ها و شاید مشکلاتی داشته باشد که لازم است عرض شود این امر در سالهای آینده نیز با یاری خداوند و مجموعه اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال ان شاالله تداوم پیدا کند و کمبودهای آن برطرف شود.

 

مسئول کمیته آموزش مربیان هیئت فوتبال پاوه با بیان اینکه همیشه به عنوان یک شاگرد در خدمت آقای سیروس نقشبندی بوده ام گفت : افتخار می کنم توانسته ام پیشنهادی برای حرمت نهادن به این پیشکسوت فوتبال پاوه و دیگر پیشکسوتان داده ام که با استقبال اعضای هیئت و سرپرست اداره ورزش و جوانان پاوه روبرو شده است.

 

حاتمی با اشاره به تجلیل از بیش از ۷۵ پیشکسوت فوتبال در پاوه گفت : خدایی نخواسته اگر به هر دلیلی کسی از قلم افتاد به منزله نادیده گرفتن وی نیست بلکه بدلیل محدویت موجود در تقدیر است و قطعا در سالهای آینده افرادی که از آنها تجلیل نشده است تجلیل می شوند و امیدواریم باعث نگرانی و ناراحتی بین پیشکسوتان عزیز نشود.

 

وی انتصاب سعدی توفیقی را به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان پاوه مثبت ارزیابی کرد و گفت : شک ندارم با حضور ایشان و تلاش اعضای هیئت فوتبال و مربیان و بازیکنان این رشته فوتبال پاوه پیشرفت چشم گیری خواهد داشت.

 

در ادامه فرهاد صالحی مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال پاوه ، نذیردولتخواه مسئول کمیته انظباطی ، سعدی  بدری مسئول کمیته جوانان ، اردلان نادرزاده مئول کمیته مسابقات ، شادی بهرامی نائب رئیس هیئت بانوان فوتبال پاوه و… نیز به ایراد پیشنهادات و نکته نظراتی در خصوص برگزاری جام سیروس و مشکلات حوزه فوتبال پرداختند.

 

در پایان مراسم قرعه کشی جام فوتبال سیروس نقشبندی پیشکسوت عرصه ورزش شهرستان پاوه برگزار شد که به ترتیب چهار تیم شرکت کننده در این جام در زمین چمن روستای نسمه پاوه عصر پنجشنبه به مصاف یکدیگر می روند و برندگان روز جمعه دیدار فینال را برگزار می کنند :

 

پیشکسوتان الف پاوه  ***** تیم پیشکسوتان ب پاوه  از ساعت ۱۵:۰۰ روز پنجشنبه

پیشکسوتان روانسر  *****تیم پیشکسوتان جوانرود از ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه 

 

گفتنی است این مسابقات در دو تایم ۴۰ دقیقه ای و بدون وقت اضافی و مستقیم با ضربات پنالتی به مصاف یکدیگر می روند و برندگان روز پنجشنبه عصر جمعه دیدار نهایی را برگزار می کنند.