ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 13:11

قلم چی از رتبه های برتر کنکور اورامانات در پاوه تجلیل کرد/تصاویر

قلم چی از رتبه های برتر کنکور اورامانات در پاوه تجلیل کرد/تصاویر

به گزارش سلام پاوه:مراسم تجلیل از رتبه های زیر ۱۰۰۰ کنکور ۹۸ اورامانات به همت نمایندگی کانون فرهنگی آموزش(قلم چی) واحد پاوه و اورامانات در شهر پاوه برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مسئول نمایندگی کانون قلم چی در پاوه؛ ضمن قدردانی از حمایتهای مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و تلاشهای مدیران و دبیران […]

به گزارش سلام پاوه:مراسم تجلیل از رتبه های زیر ۱۰۰۰ کنکور ۹۸ اورامانات به همت نمایندگی کانون فرهنگی آموزش(قلم چی) واحد پاوه و اورامانات در شهر پاوه برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مسئول نمایندگی کانون قلم چی در پاوه؛ ضمن قدردانی از حمایتهای مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و تلاشهای مدیران و دبیران مدارس و زحمات خانواده های دانش آموزان در سال گذشته، همراهی این عزیزان را پشتوانه کانون قلم چی و انگیزه موفقیت برای دانش آموزان عضو کانون دانست.

 

ندی صافی پور با ارائه آمار و مستندات علمی در مورد تعداد داوطلبان عضو کانون قلم چی و ترازهای ایشان در آزمون های سال گذشته، نتایج به دست آمده در کنکور ۹۸ را منطبق بر آمار و پیش بینی های منتشر شده کانون قلم چی پاوه پس از برگزاری آزمون سراسری در تیرماه امسال عنوان کرد و رتبه های کسب شده را وضعیت مطلوب و موفقیت آمیز توصیف نمود.

 

مسئول نمایندگی کانون قلم چی در پاوه؛ پیوستگی و حضور دائم دانش آموزان در آزمون ها و برنامه های کانون و روحیه خستگی ناپذیری آنها را رمز موفقیت داوطلبان برگزیده برشمرد.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه در جشن تجلیل از رتبه های برتر کنکور ۹۸ با بیان آیاتی از قرآن کریم، به ارزش علم و علم آموزی در کلام وحی و فرهنگ اسلامی پرداخت و هدف از برگزاری این جشن را تجلیل از عالمان و ارتقای جایگاه علم در جامعه دانست.

 

مختار برزگرفرد؛ با اشاره به زندگی نوابغ علمی و اقتصادی جهان که با وجود معلولیت و مشکلات بسیار، بر محدودیت ها غلبه کردند، منطقه اورامانات را جغرافیایی محدود با نبوغ و علم نامحدود جوانانش توصیف کرد و افزود؛ باید در ورودی محل آزمون ها، جمله “ورود افراد ناامید و بی اراده ممنوع” نوشته شود تا یادآور امید و اراده به عنوان رمز پیروزی باشد.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه؛ خطاب به داوطلبان حائز رتبه برتر کنکور ۹۸؛ حفظ هویت و فرهنگ بومی خویش را در روزهای دوری ایشان از دیار خود، توصیه نمود و بر استفاده مفید از نیروی جوانی در کسب علم و دانش روز و عجین ساختن آن با مکارم اخلاقی تاکید کرد.

 

در ادامه این آیین باشکوه؛ با حضور هوشیار عبداله زاده معاون فرماندار و بهرامی معاون آموزش و پرورش پاوه، از خبرنگاران پایگاه خبری سلام پاوه و کومکال، به پاس اطلاع رسانی دقیق و به موقع و کمک به اعتلای سطح علمی دانش آموزان تجلیل شد.

 

گفتنی است؛ جشن تجلیل از رتبه های برتر کنکور ۹۸ در اورامانات به میزبانی کانون آموزشی قلم چی، با استقبال پر شور خانواده ها و دانش آموزان، با حضور مسئولین شهرستان، مدیران و دبیران مدارس و داوطلبان حائز رتبه های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ شهرستانهای حوزه اورامانات در محل سالن امتحانات امام خمینی (ره) برگزار شد و اجرای زیبای موسیقی، سخنرانی مدیران و دبیران و تعدادی از داوطلبان برتر از دیگر بخشهای این جشن بود که با اهدای جوایز و لوح تقدیر از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.