ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 04:01

۷۰ طرح عمرانی و خدماتی در روانسر به بهره برداری می رسد

۷۰ طرح عمرانی و خدماتی در روانسر به بهره برداری می رسد

به گزارش سلام پاوه : فرماندار شهرستان روانسر گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۷۰ طرح عمرانی ، کشاورزی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۷۸ میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال در شهرستان روانسر به بهره برداری می رسد.   سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود: بهره برداری از طرح گاوداری […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار شهرستان روانسر گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۷۰ طرح عمرانی ، کشاورزی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۷۸ میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال در شهرستان روانسر به بهره برداری می رسد.

 

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود: بهره برداری از طرح گاوداری ۵۰۰ راسی روستای قلعه زکریا ، فاز دوم طرح گاوداری روستای تپه کوئیک و هفت طرح سیستم های آبیاری تحت فشار در روستاهای لبنی ، کندوله ، گمشتر علیا ، کلمت آباد ، تم تم ، جورآباد و کلاوه سنجابی در سطح ۶۱ هکتار از اراضی شهرستان با اعتباری بالغ ۶۲ میلیارد ریال طرح های بخش کشاورزی است که افتتاح خواهند شد.سعدی مصطفی زاده

 

وی ادامه داد: بهره برداری از سه مدرسه روستایی (۲ کلاسه) بازسازی شده پس از زلزله در روستاهای گراب علیا ، شانرش و زیرجوبی و مدرسه شش کلاسه صالح آباد روانسر با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر دیگر طرح های قابل افتتاح این شهرستان است.

 

فرماندار روانسر اظهار کرد: در هفته دولت سه طرح اجرای فاضلاب و اصلاح شبکه های آب در شهر های روانسر و شاهو و چهار طرح آبرسانی به مجتمع های آبرسانی نهرابی و خراجیان و روستاهای چناران و پشت تنگ چشمه قلی جان با بهره مندی ۷۱۰ خانوار به بهره برداری می رسد.

 

مصطفی زاده گفت:بهره برداری از دو طرح هادی روستایی در روستاهای خانم آباد(فاز اول) در بخش مرکزی و چیلانه علیا در بخش شاهو ، پنج طرح آسفالت و بهسازی معابر روستاهای بناوچکو ، کره قلعه کهنه ، دولت آباد ، گراب علیا و قوری قلعه به متراژ ۱۹ هزار و ۷۵۰ متر مربع از محل اعتبارات قیر رایگان و ۳۲ طرح عمران روستایی از دیگر طرح های این شهرستان هستند که در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسند.

 

وی افزود: در هفته دولت افتتاح سه طرح گردشگری شامل اقامتگاه بوم گردی روستای کانی کچکینه ، واحد پذیرایی بین راهی در روستای شبانکاره و سفره خانه سنتی در روستای سردم نیز انجام می شود.

 

این مقام عالی دولت در شهرستان روانسر اضافه کرد: افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهر شاهو ، گازرسانی به پنج واحد صنعتی و بهره برداری از دو طرح تولیدی از دیگر طرح های قابل افتتاح در شهرستان روانسر هستند.

 

وی یادآور شد: با بهره برداری از این طرح ها ۵۸ فرصت شغلی جدید در شهرستان روانسر ایجاد خواهد شد .

مصطفی زاده همچنین از کلنگ زنی ۴۰ طرح با اعتبار ۶۶ میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال در شهرستان روانسر خبر داد و گفت: آبرسانی به مجتمع آبرسانی حسن آباد ، صادق آباد ، خرم آباد ، قلعه گاه ، جانجان ، مامنان فیروزه و روستاهای خانم آباد و تازه آباد سریاس با بهره مندی ۲ هزار و ۶۱۷ خانوار ، طرح آبخیزداری (احداث سیل بند) در حوزه آبخیز کیلانبر ، احداث مرکز فوریت های پزشکی نهرابی و ۳۷ طرح عمران روستایی در روستاهای بخش مرکزی از جمله این طرح ها هستند.

2 پاسخ برای “۷۰ طرح عمرانی و خدماتی در روانسر به بهره برداری می رسد

  • بهروزبابایی در تاریخ شهریور 3, 1398 گفت:

    باسلام. کاک فرهاد حالت اطلاعیه یا آگهی اعلام بفرمایید کسانی که طرح اشتغالزایی برای اجرا دارند و تسهیلات بهره کم تا سقف دو ونیم میلیارد تومان میخواهند شماره موبایل خودمو بزاراز طریق اداره روستایی استانداری ثبت نام و درخواست جلسه حضوری براشان میدهم.طرحهای صادراتی در اولویت زمانی قرار دارند.

  • ناشناس در تاریخ شهریور 2, 1398 گفت:

    چند مورد دیگر هست که باید اضافه شود تعویض و مرمت واشر شیرهایی آب پارک شهرداری شستشوی سطل ها و گذاشتن انها جلو آفتاب جهت ضدعفونی و خشک شدن تعویض یکی از میلگردهای پل سراب روانسر به داخل خیابان به طول ۳۰ سانتیمتر