ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 12:45

جشن گلریزان در شهرستان جوانرود برگزار می شود

جشن گلریزان در شهرستان جوانرود برگزار می شود

به گزارش سلام پاوه : در نشست صبح امروز شورای اداری شهرستان جوانرود که با حضور مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات برگزار شد فرماندار جوانرود بر برپایی جشن گلریزان برای کمک به خانواده های نیازمند زندانی تاکید کرد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه از شهرستان جوانرود: در جلسه شورای اداری شهرستان جوانرود […]

به گزارش سلام پاوه : در نشست صبح امروز شورای اداری شهرستان جوانرود که با حضور مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات برگزار شد فرماندار جوانرود بر برپایی جشن گلریزان برای کمک به خانواده های نیازمند زندانی تاکید کرد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه از شهرستان جوانرود: در جلسه شورای اداری شهرستان جوانرود مهندس جلیل علیزاده مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان اورامانات ضمن تشکر از فرماندار جوانرود جهت فراهم کردن بستر مناسب برای برگزاری این جلسه ،با اشاره ای گذرا به اهم فعالیت های انجمن زندان پرداخت.

 

وی عنوان کرد: که در کل استان کرمانشاه سه انجمن حمایت از زندانیان وجود دارد که یک مورد آن در شهر کرمانشاه ،یک مورد در اسلام آباد غرب و یک مورد هم در اورامانات وجود دارد که این انجمن در سال ۱۳۶۸ تاسیس شد.

جلیل علیزاده با اشاره به وظایف انجمن که عبارتند از اصل شخصی سازی جرایم و حمایت از خانواده زندانیان و نیز کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ،به آمار بالای زندانیان جوانرود در زندانهای مختلف کشور اشاره کرد و عنوان نمود که کمک به این زندانیان همت بالای مردم و مسؤلان این شهرستان را می طلبد.

 

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان اورامانات با اشاره به مراسمات گلریزانی که در شهرستان های پاوه و روانسر برگزار شده است و مبالغ قابل توجهی که جمع آوری و در نتیجه زندانیانی که آزاد شده اند بر لزوم چنین مراسماتی در شهرستان جوانرود تاکید کرد.

 

در پایان  رستگار یوسفی فرماندار جوانرود ضمن تشکر از انجمن حمایت از زندانیان اورامانات بر لزوم همکاری همه دستگاهها با انجمن فوق تاکید نموده و لزوم برگزاری مراسم گلریزان در شهرستان جوانرود را حیاتی دانسته و بر برگزاری هرچه سریع تر آن تاکید نمود.

خبرنگار : ایرج محمد زاده