پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 15:14

تقدیر مدیر آموزش و پرورش پاوه از خبرنگاران و اصحاب رسانه/عکس

تقدیر مدیر آموزش و پرورش پاوه از خبرنگاران و اصحاب رسانه/عکس

به گزارش سلام پاوه: مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش پاوه در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان پاوه؛ با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید و تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران را حقیقت گویان و حقیقت نگاران توصیف نمود و شرافت را از بارزترین ویژگی اصحاب رسانه دیار پاوه برشمرد.   به گزارش […]

به گزارش سلام پاوه: مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش پاوه در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان پاوه؛ با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید و تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران را حقیقت گویان و حقیقت نگاران توصیف نمود و شرافت را از بارزترین ویژگی اصحاب رسانه دیار پاوه برشمرد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: مختار برزگرفرد؛ خبرنگاری را استعداد بالقوه اذهان همگان دانست و وجدان بیدار انسانها را، خبرنگار درونی آدمی عنوان کرد.

 

وی؛ با اشاره به صفت امین به عنوان برجسته ترین القاب پیامبر اسلام (ص)، امانت داری را مهمترین وظیفه اصحاب رسانه دانست و افزود؛ کسانی که آگاه تر هستند، مسئولیت بیشتری احساس می کنند و خبرنگاران به عنوان آگاه ترین افراد که وظیفه آگاهی بخشی به جامعه را برعهده دارند؛ مسئولیت بیشتری در این زمینه بر دوش می کشند.

 

برزگرفرد؛ هم نشینی با اصحاب رسانه و نقدپذیری را، زمینه ساز پویایی سازمانها برشمرد و از تشکیل شورای اطلاع رسانی فرهنگ در آموزش و پرورش پاوه در راستای نیل به تعامل بیشتر با فعالان و صاحبنظران عرصه رسانه، خبر داد.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه؛ اطلاع رسانی دقیق و شفاف رویداد های آموزش و پرورش و بهره مندی از نظرات سازنده خبرنگاران و مشورت با پیشکسوتان تعلیم و تربیت، را از اهداف شکل گیری شورای اطلاع رسانی فرهنگ عنوان کرد و شورای معاونین و نماینده بازنشستگان آموزش و پرورش، نماینده انجمن اولیاء و مربیان و خبرنگاران فعال شهرستان پاوه را، از اعضای این شورا برشمرد.

 

در ادامه؛ هر یک از حاضرین در این نشست صمیمی، با بیان دغدغه های خود در زمینه مسائل روز جامعه و لزوم توجه بیش از پیش به جایگاه خبرنگاران، از تعامل و حسن توجه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه با اصحاب رسانه قدردانی نمودند.

 

در پایان این آیین؛ با تقدیم ابلاغ عضویت در شورای اطلاع رسانی فرهنگ، از خبرنگاران فعال شهرستان پاوه به مناسبت روز خبرنگار، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 

گفتنی است؛ در پایان آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه، از میز خبر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان پاوه، با حضور اعضای شورای اطلاع رسانی فرهنگ، رونمایی شد.