د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 09:15

بهرمندی رایگان بیش از ۹۰۰ نفر از بیماران، از خدمات تجهیزات پزشکی انجمن التیام پاوه /درخواست از شهروندان برای تخصیص یک انبار

بهرمندی رایگان بیش از ۹۰۰ نفر از بیماران، از خدمات تجهیزات پزشکی انجمن التیام پاوه /درخواست از شهروندان برای تخصیص یک انبار

به گزارش سلام پاوه : یکصد و بیست و پنجمین جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران سخت درمان پاوه (التیام ) با ارائه گزارش عملکرد و درخواست از شهروندان برای در اختیار نهادن یک انبار جهت نگهداری از تجهیزات پزشکی این انجمن برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هوشیار بهرام میرزایی  گزارشی […]

به گزارش سلام پاوه : یکصد و بیست و پنجمین جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران سخت درمان پاوه (التیام ) با ارائه گزارش عملکرد و درخواست از شهروندان برای در اختیار نهادن یک انبار جهت نگهداری از تجهیزات پزشکی این انجمن برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هوشیار بهرام میرزایی  گزارشی از حوزه ی امداد رسانی انجمن  التیام را تشریح کرد و گفت: از سال ۹۳ علاوه بر خدمات مرتبط به فعالیت انجمن، شاخه تجهیزات پزشکی نیز در انجمن التیام با همراهی خیرین راه اندازی شد.

 

وی افزود : از آن زمان تاکنون بالغ بر ۹۰۰ نفر از بیماران درسطح شهرستان از تجهیزات پزشکی در اختیار به صورت رایگان بهرمند شده اند.

 

بهرامی میرزایی ضمن تمجید از اقدامات خیرخواهانه مردم نوع دوست شهرستان پاوه گفت : از آنجائیکه اقلام مورد نظر در جابجایی ها و یا استفاده بیماران مستعمل و گاها” دچار خسارتی چند گردیده اند جهت بهره وری بیشتر نیاز به جایگزین و یا در مواردی تعمیر دارند، در همین راستا از شهروندان عزیز درخواست می شود با همراهی همیشگی  خود با انجمن التیام زمینه استفاده بهینه برای بیماران نیازمند را فراهم کنند.

این عضو هیئت مدیره انجمن التیام پاوه با تقدیر از حسن نیت حاج منصور احسانی  به تمجید از وی پرداخت و گفت : در طول هفت سال فعالیت شاخه تجهیزات پزشکی انجمن التیام نامبرده بدون چشمداشت مادی فضای بزرگی را بمنظور انبار تجهیزات در اختیار ما نهاد و اینک که به دنبال تغییرات ساختمان مجبور به تخلیه انبار مورد نظر شدیم ، ضمن تقدیر مجدد و آرزوی سلامتی برای آقای احسانی ، وی در خیابان مرکزی برای نگهداری وسایل انباری اجاره نمود .

 

هوشیار بهرام میرزایی در ادامه به حجم بالای وسایل و تجهیزات در اختیار اشاره نمود و افزود: انبار مذکور به هیچ وجه پاسخگوی نیاز موجود نبود بنابراین بار دیگر از شهروندان فهیم درخواست می نمائیم درصورت وجود فضای مناسب ما را در این کار خیرخواهانه همراهی نمایند.

در ادامه هیئت مدیره انجمن در خصوص نقاط ضعف و قوت برگزاری سمینار آموزشی که چندی پیش به مرحله اجرا در آمد به شور پرداخت و نظربه استقبال شهروندان محترم مقرر شد، منبعد نیز به منظور آگاهی بخشی توده های اجتماعی، سمینارهایی بادعوت از صاحب نظران برگزار گردد.

 

دستور بعدی هیئت مدیره به بررسی وتایید اسناد پزشکی بیماران تخصیص یافت که متاسفانه دراین میان پنج بیمار سرطانی دیگر به جمع بیماران تحت حمایت اضافه گردیدند.

 

 پایان بخش نشست، بررسی فاکتورهای دریافتی از بیماران بود و متعاقب آن مبلغ چهل و شش ومیلیون تومان به بیماران اعطا گردید.