ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 05:12

بازگشایی مرز شوشمی یکی از مطالبات جدی مردم اورامانات از دولت است

بازگشایی مرز شوشمی یکی از مطالبات جدی مردم اورامانات از دولت است

به گزارش سلام پاوه: امام جمعه پاوه بازگشایی مرز شوشمی این شهرستان را یکی از مطالبات جدی مردم منطقه از دولت دانست و گفت: بازگشایی این مرز در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه نقش موثری دارد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ماموستا ملا قادر قادری روز شنبه در آیین افتتاح بیمارستان قدس پاوه […]

به گزارش سلام پاوه: امام جمعه پاوه بازگشایی مرز شوشمی این شهرستان را یکی از مطالبات جدی مردم منطقه از دولت دانست و گفت: بازگشایی این مرز در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه نقش موثری دارد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ماموستا ملا قادر قادری روز شنبه در آیین افتتاح بیمارستان قدس پاوه با حضور وزیر بهداشت افزود: چند بار موضوع بازگشایی مرز شوشمی را با وزیر کشور و استاندار کرمانشاه در میان ‌گذاشتیم و از وزیر بهداشت درخواست می کنیم در هیات دولت این موضوع را مطرح کند.

او با قدردانی از خدمات رسانی جمهوری‌ اسلامی به مناطق مرزی و محروم گفت: بازگشایی مرز شوشمی می تواند بیمارستان پاوه را به مقصد توریسم درمانی بیماران کردستان عراق تبدیل کند.

وی همچنین ارائه خدمت به مردم مناطق مرزی را تبلیغی برای جمهوری اسلامی دانست و گفت: این خدنات رسانی برای مردم مرزی ما نوعی دلگرمی است.

امام جمعه پاوه در ادامه سخنان خود با قدردانی از افتتاح بیمارستان جدید این شهر گفت: این بیمارستان نیاز به امکانات بیشتر از جمله سی تی اسکن و ام آر آی و همچنین نیروی متخصص دارد.

ماموستا قادری همچنین انتصاب آقای بازوند به عنوان استاندار کرمانشاه را برای مردم استان خیر و برای خودش زحمت دانست و گفت: اگر آقای بازوند نبود مردم استان در زلزله و سیل مشکلات بیشتری داشتند.

 

استاندار کرمانشاه:

بازگشایی مرز شوشمی را در سفر به حلبچه به صورت ویژه پیگیری می کنیم

 

استاندار کرمانشاه از سفر خود به استان حلبچه عراق در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: در این سفر مراودات و تبادلات اقتصادی استان های کرمانشاه و حلبچه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد که یکی از این موارد مرز شوشمی پاوه است.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ هوشنگ بازوند روز شنبه در آیین افتتاح بیمارستان قدس پاوه افزود: اکنون بحث ایجاد زیرساخت های مورد نیاز این مرز از سوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه و اداره کل راه و شهرسازی پیگیری می شود و قراردادهایی نیز در این ارتباط منعقد شده است‌.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه در ادامه سخنانش از وزیر بهداشت خواست به روند ساخت بیمارستان روانسر و ثلاث باباجانی تسریع دهد.

او همچنین یادآور شد که برنامه ریزی شود که بیمارستان دائمی ثلاث باباجانی در دومین سالگرد زلزله افتتاح گردد.

بازوند به قول هایی در ارتباط با مردم شهرستان پاوه مبنی بر آبرسانی از محله چشمه هانی کوان، فاضلاب شهر پاوه و بیمارستان این شهر اشاره کرد و افزود: امروز خوشحالیم که شاهد افتتاح همه این طرح ها هستیم.

او همچنین از وزیر بهداشت خواست نسبت به اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن برای شهر پاوه مساعدت کند و تاکید کرد که منطقه اورامانات یک دستگاه ام آر آی هم نیاز دارد.

یک پاسخ برای “بازگشایی مرز شوشمی یکی از مطالبات جدی مردم اورامانات از دولت است

  • سامان در تاریخ مرداد 12, 1398 گفت:

    بابا اوساندار بیخیال کم دروغ تحویل مردم بدین قرار بود دخرای اردیبهشت بازشه