پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 12:31

خبر ریزش تونل «قالیچه» ثلات باباجانی صحت ندارد/ تمامی کارگران در صحت و سلامت هستند+ تصاویر

خبر ریزش تونل «قالیچه» ثلات باباجانی صحت ندارد/ تمامی کارگران در صحت و سلامت هستند+ تصاویر

به گزارش سلام پاوه :سرپرست فرمانداری ثلاث باباجانی با بیان اینکه خبر ریزش تونل سامانه گرمسیری در محدوده ثلات باباجانی صحت ندارد، گفت: خبر جان‌باختن کارگران کذب است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : خبرهای تایید نشده حکایت از ریزش تونل سامانه گرمسیری(قالیچه) در محدوده شهرستان ثلاث باباجانی در اورامانات(۱۳ کیلومتری مابین شیخ‌صله و ازگله) […]

به گزارش سلام پاوه :سرپرست فرمانداری ثلاث باباجانی با بیان اینکه خبر ریزش تونل سامانه گرمسیری در محدوده ثلات باباجانی صحت ندارد، گفت: خبر جان‌باختن کارگران کذب است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : خبرهای تایید نشده حکایت از ریزش تونل سامانه گرمسیری(قالیچه) در محدوده شهرستان ثلاث باباجانی در اورامانات(۱۳ کیلومتری مابین شیخ‌صله و ازگله) دارد.

 

منابع محلی در فضای مجازی از جان باختن تعدادی از اهالی ثلاث باباجانی در این تونل به‌علت خفگی خبر دادند که خبرنگار فارس در راستای صحت و سوق این حادثه؛ موضوع را از مسؤولان ذی‌صلاح پیگیر شد.

 

سرپرست فرمانداری ثلاث باباجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اعزام تیم امدادی به تونل قالیچه خبر داد و اظهار داشت: ریزش تونل، جان باختن کارگران و یا حبس تعدادی از آنان که در فضای مجازی پیچیده بود صحت ندارد.

 

شکری ادامه داد: واگن حامل وسایل و جابه‌جایی آب دچار واژگونی شده که تعدادی به اشتباه خبر ریزش تونل و آسیب به کارگران را در فضای مجازی منتشر کرده، این چنین نبوده و تمامی کارگران در صحت و سلامت هستند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر ثلاث باباجانی نیز در ادامه این گفت‌وگو، ادامه داد: یک تیم واکنش سریع ثلاث باباجانی سریعا به محل حادثه(تونل قالیچه) اعزام شد.

 

رحیم سبحانی گفت: مشکل فنی واگن ساعتی هفت نفر از کارگران را حبس می‌کند که کارگران بیرون از تونل نگران سلامتی دوستان خود می‌شوند.

 

نامق عبدی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر ثلاث‌ باباجانی نیز در تکمیل این گفت‌وگو، ادامه داد: خبر مرگ کارگران شایعه است، هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و کارگران از سمت دیگر تونل به سلامت بیرون آمده‌اند.

تونل قالیچه ثلاث باباجانی