ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 07:39

سفر قریب‌الوقع یک هیأت عراقی به منظور بررسی وضعیت«مرز سازان» باینگان

سفر قریب‌الوقع یک هیأت عراقی به منظور بررسی وضعیت«مرز سازان» باینگان

به گزارش سلام پاوه :بخشدار باینگان از سفر قریب‌الوقع یک هیدت عراقی به منظور بررسی وضعیت مرز سازان در این بخش خبر داد. محمد‌هادی زامیاد در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: ظرف بیست روز آینده هیأتی از استان حلبچه عراق به سرپرستی نوخشه احمد‌صالح،  فرماندار حلبچه به منظور بازدید از مرز سازان به بخش باینگان سفر می‌کند. بخشدار باینگان افزود: […]

به گزارش سلام پاوه :بخشدار باینگان از سفر قریب‌الوقع یک هیدت عراقی به منظور بررسی وضعیت مرز سازان در این بخش خبر داد.

محمد‌هادی زامیاد در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: ظرف بیست روز آینده هیأتی از استان حلبچه عراق به سرپرستی نوخشه احمد‌صالح،  فرماندار حلبچه به منظور بازدید از مرز سازان به بخش باینگان سفر می‌کند.

بخشدار باینگان افزود: این سفر در اجرای تفاهم‌نامه بین استانداران کرمانشاه و حلبچه و همچنین مصوبه نشست  فرمانداران پاوه و حلبچه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در این سفر فرماندار حلبچه را تعدادی از مدیران استان حلبچه همراهی می‌کنند، تصریح کرد: هیأت عراقی ضمن بازدید از مرز سازان مشکلات و موانع پیش‌روی ایجاد زیرساخت‌ها برای بازگشایی این مرز را بررسی می‌کنند.

وی اظهار امیدواری کرد، این سفر که نخستین سفر یک هیأت خارجی از بخش باینگان است منشأ خیر برای مردم بخش و آغاز امیدوار کننده‌ای برای توسعه و رونق اقتصادی مردم شریف و نجیب بخش باینگان باشد.

گفتنی است پس از رسمی شدن مرز شوشمی در بخش نوسود پاوه یکی از درخواستهای هیئت عراقی بازگشایی معبری در مرز سازان بخش باینگان است که امید می رود این موضوع در آینده نزدیک محقق شود.

یک پاسخ برای “سفر قریب‌الوقع یک هیأت عراقی به منظور بررسی وضعیت«مرز سازان» باینگان

  • فرهنگی در تاریخ تیر 22, 1398 گفت:

    بخشدار محترم این دلخوشی است یا صداقت . واقعا” جوانان ما بیکار و بدهکارند برای رضای خدا کاری کنید