د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 21:57

اجرای کارناوال های شادی و برنامه های عروسکی در پاوه

اجرای کارناوال های شادی و برنامه های عروسکی در پاوه

به گزارش سلام پاوه : سومین جلسه هماهنگی جشنواره پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی در سالن جلسات فرمانداری پاوه به ریاست هوشیار عبدالله زاده معاون فرماندار پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست معاون فرماندار پاوه در سخنانی با اشاره به برگزاری این جشنواره در هفته آتی در پاوه اظهار […]

به گزارش سلام پاوه : سومین جلسه هماهنگی جشنواره پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی در سالن جلسات فرمانداری پاوه به ریاست هوشیار عبدالله زاده معاون فرماندار پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست معاون فرماندار پاوه در سخنانی با اشاره به برگزاری این جشنواره در هفته آتی در پاوه اظهار داشت: جشنواره پویا نمایی و با پیگیری های استاندار و در راستای معرفی جاذبه های گردشگری و پتانسیل های سطح استان بوده است که در بحث اوقات فراغت نوجوانان برنامه هایی را تدارک دیده اند.

هوشیار عبدالله زاده افزود: در این جشنواره هنرمندان کشور در شهرستان ها حضور پیدا خواهند کرد. و به تبع قسمتی از این برنامه نیز در پاوه می باشد.

وی گفت: هزینه های شهرستانی هم در خصوص امکان پذیرایی و اسکان هنرمندان بر عهده شهرستان ها خواهد بود.

وی ادامه داد: پاوه سمت و سوی گردشگری و جذب مسافر و توریست دارد و اعتقاد بر این است که توسعه شهرستان هم در این زمینه خواهد بود و تلاش ما هم این است که در این راستا گام برداریم.

عبدالله زاده تاریخ برگزاری این جشنواره را ۱۹ تیر اعلام کرد و گفت: در هفته های اخیر صدا و سیمای کرمانشاه نیز در شهرستان حضور پیدا کرده و مکان برگزاری و موضوعات و بحث های انیمیشنی را بررسی، که در این راستا ، چند نقطه از شهر پاوه را جهت برگزاری جشنواره انتخاب کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: امروز تاثیر رسانه های محلی بسیار فراتر از این است که در سطح شهر اقدام به نصب بنر کنیم، و انتظار بر این است که این رسانه ها در این راستا کمک یار ما باشند که بتوانیم صنایع دستی و جاذبه های گردشگری را به نحو احسن معرفی کنیم.

در ادامه هریک از حاضرین هم به ارائه نظرات خود در این راستا پرداختند.

گفتنی است مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با بیان اینکه یک هفته قبل از اجرای جشنواره پویانمایی برنامه‌های هفته فرهنگی را پیش‌رو داریم، گفت: در ۶ شهرستان هرسین، سنقر، صحنه، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و پاوه طی این یک هفته کارناوال های شادی و اجرای برنامه های عروسکی را خواهیم داشت.

لازم به ذکر است دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیون ایران ۱۸ تا ۲۰ تیرماه در کرمانشاه برگزار خواهد شد.