د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 03:26

دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان پاوه برگزار شد/بازدید ۶۰ هزار نفردر تعطیلات عید فطر از پاوه

دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان پاوه برگزار شد/بازدید ۶۰ هزار نفردر تعطیلات عید فطر از پاوه

به گزارش سلام پاوه : در راستای آمادگی بیشتر در ارائه خدمات و جذب بیشتر گردشگران دومین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر با محوریت سفرهای تابستان و پذیرایی از مسافران و گردشگران به ریاست هوشیار عبدالله زاده معاون فرماندار پاوه برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پس از حضور گسترده گردشگران در […]

به گزارش سلام پاوه : در راستای آمادگی بیشتر در ارائه خدمات و جذب بیشتر گردشگران دومین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر با محوریت سفرهای تابستان و پذیرایی از مسافران و گردشگران به ریاست هوشیار عبدالله زاده معاون فرماندار پاوه برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پس از حضور گسترده گردشگران در تعطیلات عید سعید فطر و مشکلات و کمبودهای موجود و با توجه به پیگیری های سلام پاوه و انتقاد رسانه ها در زمینه ناهماهنگی دستگاه های متولی کارگروه ویژه ای تحت عنوان ستاد هماهنگی سفر در شهرستان پاوه تشکیل شد که در دومین جلسه صبح پنجشنبه مشکلات و راهکارهایی جهت ارائه خدمات بیشتر به گردشگران بررسی شد.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه به خبرنگار سلام پاوه گفت : دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان پاوه با محوریت سفرهای تابستان و پذیرایی از مسافران و گردشگران شهرستان پاوه در تعطیلات پیش رو در سالن جلسات فرمانداری شهرستان با حضور دهیاران روستاهای هدف گردشگری و ادارات و ارگانهای مرتبط به ریاست معاونت فرماندار شهرستان جناب آقای عبدالله زاده و همچنین حضور بخشداربخش مرکزی جناب آقای نصری برگزار شد.

 

هادی شریفی افزود : در این جلسه علاوه بر تصمیماتی در خصوص چگونگی پذیرایی از مسافران و گردشگران تمهیداتی در خصوص ارائه خدمات و همچنین ساماندهی بحث اسکان مسافران و قیمت گذاری و همچنین توجیه بازاریان و اصناف اتخاذ گردید.

 

وی با بیان اینکه در تعطیلات عید سعید فطر شهرستان پاوه پذیرای بیش از ۶۰ هزار نفر گردشگر بوده است گفت : در این جلسه با اشاره به اینکه در تعطیلات عید فطر تعداد حدود ۶۰ هزار نفر از شهرستان پاوه دیدن کردند و ذکر این نکته در این تعطیلات تمامی مراکز اقامتی و پذیرایی شهرستان توسط گردشگران رزرو و مورد استفاده قرار گرفت مقرر گردید در خصوص ارائه خدمات بیشتر دهیاران روستاهای گردشگری و ادارات و ارگانهای ذیربط کنترل لازم را در تمام زمینه ها داشته باشند.

 

شریفی افزود : همچنین نظارت براقامت و نیز فروش محصولات ، تهیه سهمیه آرد مصرفی ، نظافت سرویس های بهداشتی، جمع آوری زباله و پارک خودرو از جمله مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.