ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 19:39

ایده پور:بازگشایی مرز شوشمی بعد از مصوبه هیئت وزیران

ایده پور:بازگشایی مرز شوشمی بعد از مصوبه هیئت وزیران

به گزارش سلام پاوه : با حضور فرماندار پاوه نشست شورای اسلامی شهرستان پاوه با موضوع مشکلات شهرستان و پیگیری رفع آنها صبح امروز برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست که با حضور اعضای شورای اسلامی شهرستان و مدیران شرکت گاز ، راه و شهرسازی ، محیط زیست ، آبفای […]

به گزارش سلام پاوه : با حضور فرماندار پاوه نشست شورای اسلامی شهرستان پاوه با موضوع مشکلات شهرستان و پیگیری رفع آنها صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست که با حضور اعضای شورای اسلامی شهرستان و مدیران شرکت گاز ، راه و شهرسازی ، محیط زیست ، آبفای شهری برگزار شد . رئیس شورای اسلامی شهرستان در آغاز ضمن تشکر از حضور فرماندار و اعضای شورا و مدیران به ارائه مشکلات شهرستان در زمینه های مختلف پرداخت.

 

جهانبخش لطف الهی مشکل گاز رسانی به بخش نوسود و روستاهای مرزی این بخش و پیگیری های صورت گرفته در نشست با شهبازی مدیر شرکت گاز استان کرمانشاه تشریح کرد.

 

وی به موضوع تیغه زنی و بهسازی تفرجگاه های ویمیر و سرده ره پاوه پرداخت و خواستار اقدام عملی در این زمینه شد.

 

لطف الهی همچنین خواستار تسریع در بازگشایی مرز شوشمی و تحقق این خواسته دیرینه مردم پاوه و اورامانات شد.

 

در ادامه این نشست اعضای شورای شهرستان به ارائه مشکلات بخش مرکزی ،باینگان و نوسود شهرستان پاوه پرداختند و خواستار حل این مشکلات شدند.

 

بررسی موضوع هجوم ملخها به مزارع و باغها ، رواج گسترده سگهای ولگرد در نودشه و پاوه ، موضوع آنت دهی موبایل در بخش باینگان ، موضوع راه میگوره در بانه وره ، موضوع حضورگسترده کولبران غیر بومی در روستاهای مرزی دهستان شرام ، موضوع تعامل و همکاری پاسگاه های مستقر در سه راهی شهدا با مردم مرزدار دهستان شهرام ، حمله گرازهای وحشی به باغات روستاهای هانه گرمله و دزاور و …، موضوع تخریب مراتع و محیط زیست توسط ایلات و عشایر غیر بومی و تبعات ناشی از آنها ، موضوع فعال نمودن سالن ورزشی نودشه ، برخورد با شکارچیان غیر مجاز و تخریب شکارگاها در نودشه ، موضوع بررسی مجوز پرورش ماهی های سطح بخش مرکزی و باینگان ، نصب تابلوهای بین راهی و برطرف کردن نفاط حادثه خیز راهها در بخش باینگان و نوسود از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود که برای آنها تصمیمات و مصوباتی از جمله صدور مجوز شکار گراز از سوی اداره محیط زیست ، تشکیل کارگروه اتلاف سگهای ولگرد از هفته آینده ، پیگیری موضوع آنتن دهی موبایل از سوی مخابرات ، انجام اقدامات لازم در خصوص راه ها از سوی اداره راه و شهرسازی و … گرفته شد.

 

فرماندار شهرستان پاوه نیز در خصوص آخرین وضعیت مرز شوشمی گفت : مرز شوشمی در پاوه یک مرز مجاز شناخته شده است . و برای رسیدن به این نتیجه همه چه استانداران ، چه نمایندگان ، چه فرماندارن و دهیاران و ائمه جمعه و بخصوص امام جمعه پاوه و …. از گذشته تا به امروز نقش داشته اند.

 

پرویز ایده پور افزود : این مرز در نوبت جلسه هیئت وزیران برای اعلام امضای رسمی و بازگشایی آن است که امیدواریم با پیگیری های انجام شده در جلسه هیئت وزیران سریعا مصوب شود و با این مصوبه رسما بازگشایی شود.

 

وی گفت : در روزهای آینده یک تیم هشت نفره از سوی استانداری با تیمی از کردستان عراق در خصوص اخرین وضعیت مرز شوشمی مذاکره خواهیم کرد.

 

ایده پور ابراز امیدواری کرد با اقدامات صورت گرفته و رفع موانع ما شاهد بازگشایی مرز شوشمی باشیم.

3 پاسخ برای “ایده پور:بازگشایی مرز شوشمی بعد از مصوبه هیئت وزیران

  • شهروند در تاریخ تیر 7, 1398 گفت:

    ای کاش آقای لطف الهی شهر خود را آباد می کرد شهری که امکانات پارکهایش مال دوره اول ایشانه،سد معبر در شهرش بیداد می کند،گرانی به اوج رسیده،وضعیت مراکز بهداشتی در بدترین حالت می باشد،کسی به تعمیرات مساجد توجهی ندارد،ترافیک شهر همه را گرفتارکرده و….. حالا چه شده که رئیس شورا به فکر شهرهای دیگر و مناطق حاشیه ای و خارج از شهر افتاده شاید در آوردن گیلاس هایش به شهر مشکل داره

  • شهروند در تاریخ تیر 6, 1398 گفت:

    ای کاش آقای لطف الهی شهر خود را آباد می کرد شهری که امانات پارکهایش مال دوره اول ایشانه،سد معبر در شهرش بیداد می کند،گرانی به اوج رسیده،وضعیت مراکز بهداشتی در بدترین حالت می باشد،کسی به تعمیران مساجد توجهی ندارد،ترافیک شهر همه را گرافتارکرده و….. حالا چه شده که رئیس شورا به فکر شهرهای دیگر و مناطق حاشیه ای و خارج از شهر افتاده شاید در آوردن گیلاس هایش به شهر مشکل داره

  • ناشناس در تاریخ تیر 6, 1398 گفت:

    این خبر پخش نمی شد خیلی بهتر بود داستان مرز شده مانند داستان آن چوپان و گله