د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 15:38

آیین معارفه بخشدار جدید نوسود برگزار شد/عکس

آیین معارفه بخشدار جدید نوسود برگزار شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:روز گذشته با حضور فرماندار پاوه،امام جمعه نودشه و سایر مسئولین طی مراسمی یونس جهانبانی رسما به عنوان بخشدار نوسود در محل سالن جلسات بخشداری معرفی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فرماندار شهرستان پاوه در جلسه ی معارفه ی بخشدار نوسود اعلام کرد ؛تحریم دو گونه است تحریم قانونی و تحریم غیر […]

به گزارش سلام پاوه:روز گذشته با حضور فرماندار پاوه،امام جمعه نودشه و سایر مسئولین طی مراسمی یونس جهانبانی رسما به عنوان بخشدار نوسود در محل سالن جلسات بخشداری معرفی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فرماندار شهرستان پاوه در جلسه ی معارفه ی بخشدار نوسود اعلام کرد ؛تحریم دو گونه است تحریم قانونی و تحریم غیر قانونی تحریم قانونی آن تحریمی است که توسط شورای امنیت سازمان ملل یا سازمان ملل وضع می شوند که قبل از برجام این تحریم های قانونی اما ظالمانه بر اقتصاد و معیشت مردم سنگینی می کردند و یک تحریم دیگر تحریم غیر قانونی است مانند تحریمهای ظالمانه دولت ترامپ بر مردم ایران.

پرویزایده پور افزود؛قبل از تحریمهای ترامپی و در دوران بعد از قبولی برجام ما در فرمانداری شهرستان سازوکاری ویژه ایی را تهیه دیدیم که از طریق کوله بری و مبادلات مرزی قانونی در شوشمی بیش از ۹ میلیارد و نیم میلیون تومان به حساب خانوارهای تحت پوشش واریز گردید که اگر این امر ادامه می یافت هم اکنون رقم مذکور رقم بسیار بزرگتری بود.

وی گفت؛ آمریکا و رژیم صهیونیستی از ایران تغییر رفتار در مقابل زیاده خواهیهای آنها را خواستارند اما ایران ثابت نموده است که قدرتی بزرگ و هژمونیک در کلاس منطقه ایی بزرگ است بیش از ۳۲ کشور در حوزه ی نفوذ ژئوپلیتیک و ژئواستراتژیک ایران قرار دارند که آمریکا خواستار عدم تاثیر گذاری ایران در این منطقه ی بزرگ است و تمامی فشارهایی که هم اکنون بر مردم ایران تحمیل می گردند ناشی از این اقتدار هژمونیک است.

فرماندار پاوه گفت ؛ما مسئولین دولتی باید به گونه ایی رفتار نماییم تا فشارهای اقتصادی بر مردم منطقه تقلیل یابند و این هنر مسئولین است که در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند برای رسیدن به این هدف والا و هم چنین اهداف سازمانی مسئولین باید به مجموعه ی اداری خود نگاه پدرانه داشته باشند باید کادر سازی نمایند و فضا را به سوی تعالی سازمانی هدایت نمایند.

ایده پور افزود؛ نگاهها باید از نامحرم بودن مجموعه ی اداری به سوی تربیت نیروی انسانی کارآمد توسط مدیران رهنمون گردد ما در فرمانداری نوعی نگاه دیگر به مجموعه ی اداری را تجربه نمودیم و امروز توانسته ایم با تربیت نیروها و کادر سازی مسئولین کارآمدی را از داخل فرمانداری به شهرها و مناطق اعزام و در خود شهرستان بکارگیری نماییم.

وی سپس گفت: استراتژی توسعه انسانی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی و تعالی سازمانی در دو واژهی کوتاه خلاصه می شوند : یک صبر دو گفتگو.

ایده پور به معرفی بخشدار جدید پرداخت و گفت اقای جهانبانی دانش آموخته ی علوم سیاسی است و مدت پنج سال است که در مسئولیت حراست استانداری مشغول به فعالیت می باشد . وی مسئولیت و ماموریت حراست را بر مدار علمی وارد نمود .کسی که شخصاً به اینجانب کمک نمود تا پروسه ی کادر سازی را در فرمانداری آغاز کنم.

فرماندار پاوه افزود: آقای جهانبانی فردی مردمدار بوده و توجه ویژه ایی به رفع و رجوع مشکلات مردم داشته به گونه ایی در فرمانداری رفتار نمود که ضعیف ترین نیروهای فرمانداری هم اکنون کارآمد گردیده و مجموعه را چابک نموده اند.

ایده پور گفت: بخش نوسود یکی از بخشهای مهم مرزی استان کرمانشاه می باشد که می طلبد بهترین مدیران سکان بخشداری آنرا بر عهده بگیرند.

وی گفت : از سی و سه میله ی مرزی شهرستان پاوه ۳۲ میله مرزی در بخش نوسود واقع هستند که این استراتژیک بودن ژئوپلیتیک بخش نوسود را نشان می دهد.

ایده پور گفت ؛امیدوارم آقای جهانبانی با همان منش مردم مدارانه و مسئولیت پذیر بتواند اتفاقات شیرینی را برای مردم منطقه رقم زنند . کار کردن مسئولین منطقه با آقای جهانبانی به دلیل ذات مدیریتی ایشان و تجربه ی کافی راحت خواهد بود که امیدواریم این امر موجبات توسعه ی منطقه را فراهم نماید .

ایده پور در پایان از خدمات شایسته ی آقای مهندس مصطفی زاده بخشدار قبلی بخش نوسود و فرماندار کنونی شهرستان روانسر تقدیر و تشکر نمود و ایشان را یکی از نیروهای مجرب و کارآمد و یکی از مدیران تلاشکر با نگاه علمی و صبور و با اندیشه ی گفتمان نامید که از درون فرمانداری شهرستان پاوه تربیت یافته و اظهار امیدواری کرد که در ماموریت جدید پیروز و موفق

امام جمعه نودشه نیز در این نشست به تمجید از ایده پور فرماندار پاوه پرداخت و گفت ؛ ایده پور یکی از بهترین فرمانداران شهرستان پاوه در چهل سال گذشته است.

ماموستا ملا احمد مبارکشاهی گفت ؛در هفت روز هفته تمامی شهروندان می توانند با وی ملاقات نمایند.

وی گفت ؛ کادر سازی آقای ایده پور قابل وصف است . تربیت و بهره گیری از نیروهای بومی و معرفی آنها برای واگذاری مسئولیتهای مختلف از نکات بیاد ماندنی فرمانداری مهندس ایده پور هستند.

ماموستا مبارکشاهی در ادامه افزود : هم اکنون استان و به ویژه شهرستان های پاوه و روانسر و بخشها علی الخصوص بخش نوسود دارای بهترین مسئولین و مجربترین مدیران می باشند.

وی مهندس بازوند استاندار کرمانشاه را مرد مدیریت علمی روزهای بحرانی خواند و افزود؛ مهندس بازوند از بسیاری از بحرانهای تهدید زا فرصت آفرید و این نشان از منش مدیریتی ایشان دارد.

مصطفی زاده را فردی سالم ، مدیر بالذات ، کارآمد تلاشگر و دلسوز نامید و برای ایشان آرزوی توفیق در ماموریت جدید نمود .

ماموستا مبارکشاهی آقای جهانبانی را فردی دلسوز مدیر و انسانی با ایمان و کارآمد دانسته و از ایشان خواست تا مشکلات خاص منطقه را رصد نموده و برای رفع این مشکلات فعالیت نماید.

بخشدار جدید نوسود نیز در این نشست گفت:اینجانب اصالتاًاهل شهرستان قصر شیرین هستم و با مشکلات مرز و مرز نشینی آشنا و آنها را می دانم .

یونس جهانبانی افزود؛بخش نوسود بخشی حساس با ۴۱ کیلومتر مرز بین المللی مشترک با موقعیت مهم سوقالجیشی و صعب العبور و دارای حساسیت امنیتی می باشد .

وی در ادامه افزود : دو موضوع در اولویت کاری بنده طی سالجاری وجود دارد که یکی موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و فراهم نمودن سازوکار برگزاری سالم و پر شور و حضور در آن است و دیگری موضوع تامین معیشت ساکنان بخش نوسود می باشد که امیدوارم بتوانم با همکاری همه مسئولین سطح بخش به اجرای این دو مهم جامه ی عمل بپوشیم.

وی از بهترین راهکارها برای تامین معیشت مردم را وارد نمودن بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در منطقه دانست و گفت ؛برنامه ی مبسوطی برای این امر در نظر است که امید است با همکاری مسئولین بتوان به این مهم دست یافت.

یونس جهانبانی در پایان گفت؛ از اعتماد و همراهی مهندس ایده پور به دلیل معرفی ایشان بعنوان بخشدار نوسود تشکر و قدردانی نمود و از ماموستا مبارکشاهی نیز بواسطه ی همکاری و مساعدتهای لازمه در این خصوص قدردانی نمود.

مهندس ایده پور فرماندار شهرستان پاوه و ماموستا ملا احمد مبارکشاهی امام جمعه ی نودشه در مراسم معرافه ی بخشدار جدید نوسود از فعالیت و مدیریت بخشداری نوسود تحت عنوان جانشین بخشدار توسط آقای عزیز اژغ نیز تشکر و قدردانی کردند.

در پایان حکم بخشداری نوسود توسط ماموستا مبارکشاهی تقدیم آقای یونس جهانبانی بخشدار نوسود شد.

 

5 پاسخ برای “آیین معارفه بخشدار جدید نوسود برگزار شد/عکس

  • فرهنگی در تاریخ خرداد 30, 1398 گفت:

    آقای فرماندار ظلم بسیاری به منطقه کرده به جای بخشدار عوض کردن مشکلات نیمه کاره را بررسی نماید که برطرف شود

  • ناشناس در تاریخ خرداد 29, 1398 گفت:

    به نظر می رسد منطقی است صبر کنیم عملکرد را ببینیم بعد تعریف کنیم و تشکر

  • ناشناس در تاریخ خرداد 29, 1398 گفت:

    ماموسآ گفتند آقای این بخشدار تازه بومی هستند در صورتی صحت دارد که آقای جهانبانی اهل شهرستان پاوه باشد آیا هستند

  • ناشناس در تاریخ خرداد 29, 1398 گفت:

    تنها برنامه بخشدار برگزاری انتخابات است. نمی دانم آقای ایده اینها را از کجا پیدامی کند

  • ناشناس در تاریخ خرداد 28, 1398 گفت:

    امام جمعه نوسود چرا نرفته