پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 02:12

سمینار تغییر ساختار نگرشی در شهرستان پاوه برگزار شد / گزارش تصویری

سمینار تغییر ساختار نگرشی در شهرستان پاوه برگزار شد / گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : اولین سیمینار تغییر ساختار نگرشی مهارتهای زندگی به همت مرکز آموزش وخدمات پزشکی کاوشان طب رهیار پاوه با حضور مدرس مهارتهای زندگی وبنیانگذار علم cps برای اولین بار در استان کرمانشاه وشهرستان پاوه برگزار شد .   عرفان خاتمی بنیانگذار علم CPS (( تغییر ساختار شخصیتی)) در گفتگو با خبرنگار […]

به گزارش سلام پاوه : اولین سیمینار تغییر ساختار نگرشی مهارتهای زندگی به همت مرکز آموزش وخدمات پزشکی کاوشان طب رهیار پاوه با حضور مدرس مهارتهای زندگی وبنیانگذار علم cps برای اولین بار در استان کرمانشاه وشهرستان پاوه برگزار شد .

 

عرفان خاتمی بنیانگذار علم CPS (( تغییر ساختار شخصیتی)) در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه به تشریح اهداف این سمینار پرداخت و گفت : هدفم از این سمینار تحولی عمیق در انسان هایی است که از حقیقت درونی خودشان سال هااست فاصله گرفتن و آرامش و سعادتی را که بدنبالش هستند را گم کردند .

 

وی افزود :هدف من نجات بشریته. با فرمولی کاملا منحصر به فرد در تغییر باورها و شخصیت آسیب دیده آنهاست .هدف من رفع مشکلات روحی ،نگرشی، جسمی، آموزش اصول و فنون موفقیت در دو بعد خودشناسی و مهارت های کسب و کار و رسیدن به موفقیت های عظیم انسانی در قالب کشف رسالت و عظمت درونی خود آنها است عظمتی که سال هاست بدست فراموشی سپرده شده است.

 

خاتمی گفت : علم CPS در تمام ابعاد انسانی ورود پیدا کرده  است و ۱۰۰ درصد موفقیت انسان ها را در همه ابعاد معنوی و مالی تضمین میکند . که شامل سه سطح مهم و حیاتی بوده و هر سطح شامل اصول و مراحلی کاملا حرفه ای میباشد .سطح اول :بیداری ذهن و پاکسازی روح و جسم ، سطح دوم:قالب بندی و شکل گیری شخصیت ، سطح سوم :شکل گیری عظمت انسانی.

وی افزود : امروزه موفقیت برای یک انسان، کاملا با بعد مالی و روحی در تعامل است . تعاملی که در نهایت باید به مسیر سعادت و آرامش ختم شود .موفقیت هایی که خالی از آرامش روحی باشه از نظر این علم مردود و باطل است .

 

بنیانگذار علم CPS (( تغییر ساختار شخصیتی)) گفت : در این علم بالاتربن درجه و صفت خداوند مهربان ،که فلسفه حقیقی آفرینش است ،به شکل واقعی آموزش داده خواهد شد .  و تا زمانی این خصیصه الهی در انسان ها شکل و معنا نگیرد، هیچگاه رنگ آرامش و سعادت را بچشم خود نخواهیم دید .

 

مدیر مرکز آموزش و خدمات پزشکی کاوشان طب رهیار پاوه و دبیر این سیمینار گفت :این سیمینار برای اولین بار در پاوه و اورامانات و به جرأت میگویم در سطح استان کرمانشاه برگزار میشود .

 

دانا محمدی افزود: هدف از برگزاری این سیمینار تغییر و تحول در سبک زندگی با هدف رسیدن به موفقیت در زندگی روز مره های است که امروزه بسیاری از ما درگیر چالش های پیش روی آن هستیم .

 

وی تصریح کرد: در این سیمینار تلاش شد تا از میزان استرس و اضطراب و دغدغه جوانان و خانواده ها با استفاده از مباحث علمی و عملی برگزاری دور های آموزشی توسط مدرس خبره و صاحب سبک کشور به طور چشمگیری کاسته شود .

 

در این سمینار که با استقبال شهروندان روبرو شد در میان برنامه هنرمند فرشاد امینی به اجرای موسیقی و اهنگ پرداخت.

 

4 پاسخ برای “سمینار تغییر ساختار نگرشی در شهرستان پاوه برگزار شد / گزارش تصویری

  • اسدی در تاریخ خرداد 29, 1398 گفت:

    عرض سلام خدمت آقای محمدی عزیز
    در رابطه با جوابیه شما لازم می دانم نکاتی را عرض کنم.
    بیان داشتین که این علم ترکیبی از ۶ دانش مجزا است و منافاتی با علوم دیگر ندارد. در زمینه ترکیب علوم مختلف اتفاقا رشته های بین رشته ای که تعدادشون زیاد هم هست، با توجه به اینکه به صورت تخصصی در همه زمینه ها آموزش لازم را کسب نمی کنند، در خلق دانش ضعیف تر شده و روز به روز به محدوده تخصصی خود در حال بازگشت هستند.
    گفتین که در دنیای امروزی همچین دیدگاهی که تحولات به دست افرادی انجام میشه که شاید تحصیلاتی دانشگاهی نداشته باشند. در زمینه علمی هیچ کجای دنیا این بیان شما صدق نمیکنه و حتی افرادی که دست به اختراع یا خلق نظریاتی علمی داشته اند، تخصص لازم را در زمینه مورد نظر داشته اند. اگه با این رویکرد بخوایم به علم نگاه کنیم، باید دانشگاه ها و مراکز عالی رو تعطیل کرد! اصلا چه نیازی به وجود اونها هست؟
    من از شما یه سوال دارم آیا کسی که یه دوره چند ساعتی کمک های اولیه رو شرکت داشته و یا تو دوره های نسخه خوانی بوده، شما به عنوان فردی از جامعه بهداشتی پاوه بهشون اجازه میدین که در زمینه داروسازی فعالیت کنه، آیا اجازه طبابت بهشون میدین، آیا در بیمارستان و مراکز درمانی اجازه فعالیت داره؟ آیا به صورت رسمی اجازه تزریق ساده هم بهشون میدین؟!
    ایشون یکی از کارهایی که برای به اصطلاح دانشجوهای خودشون انجام میدن عملیات بر روی چاکرای ششم یا آجنا هستش. آیا شما از خطرات باز شدن چشم سوم اطلاع دارین ؟ ” باز شدن چشم سوم، تاثیرات بسیاری بر افراد خانواده دارد، ممکن است باعث شود تغذیه خانواده مختل شود و دچار مشکلات روحی شوند. همچنین بدلیل کشش انرژی، ممکن است بخصوص هنگامی که با فرد دارای چشم سوم باز صحبت می کنند دچار ضعف و خواب آلودگی شوند.”. اگه مشکلی پیش بیاد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟
    لطفا در کانال ایشون یه نگاه به روزمه کاریشون بندازین که به صورت فیلم گذاشتن. همش تصاویری از عکس با افرادی که در همایش های مختلف به راحتی میشه باهاشون عکس گرفت، یا تصاویر کارگاه و شرکت در همایش ها که برای همایش های داخلی حداقل ۱۵۰ و برای خارجی بین ۳۰ تا ۵۰ هزار هزینه بیشتر نمیخواد!).
    برادر گرامی هر علمی دارای پشتوانه قوی و نیاز به مدرک تخصصی معتبر (نه مدارکی که بنده میتونم با ۳۰ هزار تومان براتون گواهی از دانشگاه های معتبر خارجی در راستای شرکت در همایش ها خریداری کنم) داره.
    شما به عنوان فردی علمی و شناخته شده در سطح شهرستان نباید که با زبان غیر علمی مباحث و سوالات مشخص علمی رو پاسخ می دادین. مباحث مطرح شده در دو کامنت قبلی کاملا معقول و علمی مطرح شده بودند، بنابراین لازم است به صورت علمی هم پاسخ داده شوند و نه اینکه با درگیر کردن حس انسان دوستی و کمک و .. بهش پاسخ بدین.
    اتفاقا شما باید یا پاسخ علمی مستدلی رو مطرح می کردین و یا اینکه حداقل پیگیری می کردین و از افرادی که به واسطه اعتمادی که به دست اندرکاران سمینار داشتن، عذرخواهی می کردین. برای برگزاری یه همایش ساده در دانشگاه ها نیاز به اخذ مجوزهای لازم می باشد که مهمترین اون تایید متخصصان مربوطه است.همچنین مجوزهایی برای برگزاری سمینار با این حجم تبلیغات و شرکت کننده در کجا و با چه شرایطی صادر شده؟
    بنده ادعای چندانی ندارم و مطمینم در همین شهر خودمون افراد زیادی که به مراتب بهتر از من هستند، وجود دارند ولی فردی بی اطلاعی هم نیستم (دانشجوی دکتری با رتبه خوب و تقدیر شده در مرکز استعداد درخشان و نیز استان و ۷ مقاله معتبر علمی پژوهشی- یک مقاله خارجی- ۸ مقاله همایشی، دو طرح ملی و دو طرح استانی، یک کتاب زیرچاپ و … به همراه مدرس کارگاه های روش علمی و آماری در کارنامه خودم دارم).
    در نهایت به نظر من اتفاقا لازم است متخصصین شهر نسبت به عدم تکرار این نوع روش های بازی با احساس علم دوستی مردم شهر، مقابله کنند و حتی آقای صالحی مدیر محترم سلام پاوه می تونن مصاحبه ای را با فرهیخته های شهر پاوه که در سطح دانشگاه های کشور فعال و صاحبنظر هستند انجام داده و به آسیب شناسی این مورد بپردازند زیرا که در بلند مدت اعتماد مردم نسبت به مطالب مختلف علمی از بین می رود.

  • دانامحمدی در تاریخ خرداد 29, 1398 گفت:

    سلام و عرض ادب
    توضیحات تکمیلی (جوابیه )
    اینجانب دانا محمدی مدیر شرکت خدمات پزشکی ومرکز اموزشی کاوشان طب وبه عنوان کارافرین برترکشوری ومدرس دوره های اموزشی پزشکی دراورامانات در ارتباط با موضوع مطرح شده .باید عرض کنم .این علم نوین مختص به روانشناسی محض نیست و یا منافاتی به این علم و یا علوم دیگر ندارد . بلکه ترکیبی از ۶ علم و دانش مورد تایید میباشد.
    به اساس تجربه و آمار و تحقیقات، بر همه ما مشخص و عیان است که فرمول ها و روش های علم روانشناسی و یا علوم دیگر، به اعتقاد مدرس و بنیانگذار این روش نوین در تحولات درونی و شخصیتی افراد، به تنهایی برای حل بحران های روحی افراد کاملا کارساز نبوده و با توجه به پیچیدگی های شخصیتی و سطح آسیب های روحی انسان ها توان حل این مشکلات به تنهایی امکان پذیر نیست .
    روش های این علم ترکیبی از علوم ارزشمند:روانشناسی -فلسفه-عرفان-فیزیک-طب سنتی-بیزینس(علم کسب و کار و.. میباشد .و تناقصی با هیچکدام از این علوم ندارد. و کاملا آنها را تایید میکند .اما نوع به کار گیری از این علوم وتکنیک ها موضوع حیاتی و کلیدی در درمان مشکلات افراد میباشد .
    لذا خدمت جناب آقای امینی عزیز که معترض این موضوع هستند باید عرض کنم .بهتره نیست در کنار هم باشیم تا رو در روی هم
    و اینکه در دنیا تحولات عظیم بشری در بعد روح و روان و حتی صنعت و تکنولوژی خیلی جاها توسط افرادی انجام گرفته که شاید هم تحصیلات دانشگاهی آنچنانی نداشته باشند .تنها چیزی که مهمه خدمت عاشقانه به انسان هاست .همین و بس .
    شواهد و نتایجی در دوره های قبلی گواه حل مشکلات انسان های دردمندی بوده که ناتوان در حل مشکلاتشان بودند .هر چند که مشاوده های روانشناسی زیادی هم رفته اند .اما به یاری پروردگار مهربان ما توانستیم گره ای از مشکلات روحی و جسمی افراد باز کنیم و زندگی محنت بار آنهار را سرشار از آرامش کنیم .
    جناب آقای دکتر ارکان امینی عزیز و دوست گرامی .شما که اهل این مردم رنج کشیده و مرز و بوم هستین .شما دنبال احقاق حق مردم هستید .چه احقاقی بالا تر از این که ما انیان ها را نجات میدهیم .من به شما دوست عزیزم پیشنهاد میکنم .دست مر از محبتتان را با ما همراه و همگام کنبد تا بجای شاخ و شونه کشیدن به هم در کنار هم بتونیم از تجریبات و دانش شما هم برای حل مشکلات مردم رنج کشیده امون قدمی انسانی برداریم
    همین و بس
    یاااااااحق

  • اسدی در تاریخ خرداد 27, 1398 گفت:

    اینکه ادعا شده بنیان گذار این علم در دنیا شخص ایشان می باشد، بنده که برای رساله خود اصول علمی مختلفی را مدنظر و تا حدودی از اصول علمی آگاهی دارم، از خالق این علم(همچین علمی البته وجود نداره) چند تا سوال دارم‌‌‌‌؛
    نظریات و تئوری های علمی نیاز به دانش و تحقیقات پایه ای متعدد داره تا بتوان ادعا کرد مدل یا نظریه جدیدی خلق شده! با توجه به بررسی که انجام دادم در هیچ پایگاه علمی معتبری در این زمینه پژوهشی یافت نشده، پس چگونه ادعایی به این بزرگی مطرح شده است؟
    حتی برای یه بسته ساده اموزشی روانشناسی نیازمند تحلیل های منظم سیستماتیک جهت شناسایی شاخص های تشکیل دهنده یک مفهوم هستیم، در این راستا نیازمند استفاده از روش های متعدد کیفی شامل تحلیل محتوا، تحلیل اسناد، فراترکیب و انجام مصاحبه با خبرگان هستیم،! لطفا توضیح دهید که آیا همچین اصولی رعایت شده؟!
    اصولا نظریات علوم رفتاری به شکل زایشی ایجاد می گردند، محققین با توجه به تئوری های علمی موجود و انجام پژوهش های متعدد معتبر، زیربنای علمی یک نظریه جهت بررسی های متعدد ایجاد و سپس در صورت معتبر بودن در طی زمان تبدیل به نظریه یا علم می شوند، در کجای این ادعای علمی چنین اصولی رعایت شده است؟
    نظریات مختلفی در زمینه بهزیستی، سلامت روان، خودکنترلی، شخصیت، خودکارامدی، خوش بینی، شادمانی، امیدواری و… در علم روانشناسی وجود دارند که با هدف سلامت روان و خلق رفتارهای مثبت ایجاد شده(روانشناسی مثبت گرا)، چه نکته خاصی در علم ادعایی وجود دارد که در نظریه های مختلفی که ذکر شد، وجود نداشته و شما خلق کردین!؟
    و…
    لازم است متولیان همایش و سمینارهای علمی در سطح شهر اولا از متخصصین مربوطه باشند تا اطلاع کاملی از محتوا و ادعاهای مطرح شده داشته و در ثانی با بررسی ساده ای که می‌تونن از صاحبنظران رشته کاری داشته باشند، نسبت به درستی و صحت ادعاهای مطرح شده مطمئن شوند و سپس مردم شهر رو نسبت به شرکت در این نوع برنامه ها دعوت کنند. مردم با توجه به تبلیغات، موافقت و شرکت حامیان مالی و سازمانی به شرکت در همچین همایش هایی ترغیب می شوند و وظیفه برگزارکنندگان این است که در راستای رعایت اصول علمی و نیز حفظ اعتماد مردم، اهتمام جدی داشته باشند.

  • ارکان امینی در تاریخ خرداد 26, 1398 گفت:

    علم نوین یا کسب و کاری نوین
    به عنوان یکی از تحصیلکرده های سطح عالی شهر عزیزم پاوه ضروری می دانم که سوالاتی را از بنیانگذار علم نوین و مجری طرح و سمینارهای ایشان داشته باشم:
    ۱- آیا مدرکی دال بر تایید ثبت این علم در یک مرکز علمی قابل تایید را دارید؟
    ۲- آیا تحصیلات و مدارکی دال بر ادعای علمی در این زمینه را دارید؟
    ۳- آیا در این زمینه مقالاتی علمی و یا کتابهایی تالیف کرده اید؟
    ۴- آیا اصلا مدرک صلاحیت فردی(نه مجوز) برگزاری سمینار گروهی را دارید؟
    آنچه عیان است، سو استفاده ای عظیم از روحیه علم دوستی مردم شهرم در حال جریان است و با شعار کمک به انسانیت هزینه گزافی نیز از مردم گرفته می شود.
    سکوت جامعه علمی شهرم را قابل درک نمی بینم و خواستار پیگیری از سوی مقامات قضایی می باشم.
    بنده آماده هرگونه مناظره علمی با متولیان این سمینار هستم
    ارکان امینی
    دکترا علوم تربیتی