د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 03:03

موج گسترده تغییرات در فرمانداری پاوه / مهره های ایده پور حکم گرفتند

موج گسترده تغییرات در فرمانداری پاوه / مهره های ایده پور حکم گرفتند

به گزارش سلام پاوه : تغییرات گسترده در سمتهای معاونت و بخشداری ها شهرستان پاوه در راه است و بر اساس خبرهای دریافتی هفته آینده شاهد این تغیرات می باشیم. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در حالی که فرمانداری پاوه می تواند دارای سه معاونت (عمرانی ، برنامه ریزی ، سیاسی ) باشد پس […]

به گزارش سلام پاوه : تغییرات گسترده در سمتهای معاونت و بخشداری ها شهرستان پاوه در راه است و بر اساس خبرهای دریافتی هفته آینده شاهد این تغیرات می باشیم.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در حالی که فرمانداری پاوه می تواند دارای سه معاونت (عمرانی ، برنامه ریزی ، سیاسی ) باشد پس از استعفای سید نجیب میرانی که برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمتش کنار رفت هوشیار عبدالله زاده فرزند سردار شهید طاهر عبدالله زاده که عنوان دار سمت بخشداری مرکزی بود به عنوان معاون برنامه ریزی جانشین میرانی معرفی شد .

 

هوشیار عبدالله زاده از نیروهای وزارت صنعت ، معدن و تجارت است که همیشه مورد توجه ایده پور فرماندار پاوه بوده است . و شاید گفت مهره اصلی ایده پور در انتصابات جدید است که علی رغم اینکه وی از بدنه وزارت کشور نیست فرماندار پاوه در اولین گام وی را از صنعت، معدن و تجارت به عنوان بخشدار مرکزی جایگزین صباح ولدبیگی کرد که بازنشست بود .

 

ایده پور سپس با تکیه بر نیروهای اداری خود در فرمانداری و توجه ویژه به جوانان بی حایشه سعدی مصطفی زاده را از دایره سیاسی امنیتی راهی نوسود کرد و وی را بخشدار نوسود معرفی کرد و روند روبه رشد مصطفی زاده و فعالیت موثر و بی حاشیه و مردم داری وی باعث توجه بیش از پیش استانداری کرمانشاه و بخصوص الهی تبار معاون سیاسی و امنیتی این استانداری شد و مصطفی زاده جوان که هم اکنون تجربه بخشداری بخش مرزی نوسود را در کارنامه دارد به عنوان فرماندار شهرستان روانسر منصوب شد تا یکی دیگر از مهره های محبوب ایده پور نیز شاهد ارتقا باشد.

 

در ادامه واحد سیاسی و امنیتی و حراست فرمانداری پاوه بازهم شاهد تغییر و تحولات و ارتقای کارکنان این بخش بود و این بار محمد ریوگار نصری کارشناس این واحد سیاسی از جوانان متین و بومی شهرستان پاوه راهی بخشداری باینگان شد و سکاندار این بخش شد . جوانی که این سمت برای وی خوش یمن نبود و پس از چند صباحی متاسفانه دچار عارضه قلبی شد و عملا نتوانست شایستگی های خود را در این بخش به نمایش بگذارد . اما این مهره محبوب ایده پور این بار پس از مداوا و رفع دوران بیماری جایگزین عبدالله زاده بخشدار مرکزی پاوه شد . و حکم وی صادر و هفته آینده منصوب می شود.

 

در ادامه با توجه به تصمیمات دولت تدبیر و امید در استفاده از بانوان در سمتها و پستهای وزارت کشور سرکار خانم گونا احمدی کارشناس دایره عمران پاوه که از بانوان نخبه علمی شهرستان پاوه می باشد از سوی پرویز ایده پور به عنوان معاون عمرانی منصوب شد .

 

اما پس از آن ایده پور که بنظر بدنبال ایجاد یک ترکیب برای انتخابات اسفند ماه ۱۳۹۸ است محمد هادی زامیاد از کارشناسان شایسته فرمانداری پاوه و مدیر روابط عمومی فرماندار و خبرنگار پیشکسوت ایرنا و صدا و سیما را به عنوان بخشدار باینگان معرفی و جایگزین نصری کرد و حکم وی صادر و هفته آینده معارفه می شود.

 

انتخاب محمد هادی زامیاد شاید نقطه عطف انتخابهای ایده پور بود زامیاد از جنس اصحاب رسانه و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بوده است و شاید بیش از هرکس دیگری با مشکلات مردم و کمبود های شهرستان اشرافیت دارد و قطعا این انتخاب با همراهی جامعه و اصحاب رسانه روبرو می شود و این موضوع می تواند نقش مهمی در موفقیت وی داشته باشد.

 

زامیاد در بسیاری از چالشهای شهرستان کمک حال و به نوعی عصای ایده پور بوده است و در کم شدن تنشها و کمک به حل بحرانها نقش بسزایی داشته است.

 

سپس در ادامه انتخابهای ایده پور در دایره سیاسی و امنیتی و حراست فرمانداری پاوه یونس جهانبانی مهره معتمد و محبوب ایده پور از سمت حراست راهی بخش مرزی نوسود و جایگزین مصطفی زاده شد .

 

یونس جهانبانی هرچند گزینه غیر بومی است و از این نظر شاید مورد انتقاد باشد که مدیران و جوانان شایسته پاوه نیز می توانند عهده دار این پست باشند اما منش ، رفتار و تعصب خاص وی بر شهرستان پاوه موضوعی است که وی را می تواند از این نقد دور و در موفقیت در پست جدید کمک کند.

 

پس بنظر می رسد هفته آینده هوشیار عبدالله زاده به عنوان معاون برنامه ریزی فرمانداری پاوه ، محمد ریوگار نصر به عنوان بخشدار مرکزی ، یونس جهانبانی به عنوان بخشدار نوسود، محمد هادی زامیاد به عنوان بخشدار باینگان منصوب می شوند.

 

ایده پور همچنین حراست سالهای پیش فرمانداری پاوه سیروس صادقی را نیز به عنوان معاون سیاسی خود معرفی کرده بود که تا به این لحظه حکم وی صادر نشده است .

 

امیدواریم این انتصابهای باعث تحرک و پویایی در شهرستان شود و ما شاهد موفقیت این عزیزان باشیم .

2 پاسخ برای “موج گسترده تغییرات در فرمانداری پاوه / مهره های ایده پور حکم گرفتند

  • دیار عبدالله زاده در تاریخ خرداد 23, 1398 گفت:

    به حق انتخاب‌های فرماندار نوید روزهای خوب برای شهرستان را می‌دهد؛ به نوب خود به آقایان زامیاد، عبداله زاده، نصری، جهانبانی و سرکارخانم احمدی تبریک می‌گویم و آرزوی توفیق خدمت در پست‌های جدید را دارم.

  • ناشناس در تاریخ خرداد 23, 1398 گفت:

    واقعا دست مریزاد به فرماندار محترم الحق همه گزینه ها ادمهای مودب و کارکشته ای هستن انشالا موفق باشند