ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 11:00

شکست پیشکسوتان و جوانان فوتبال جوانرود از تیمهای پاوه/ گزارش تصویری

شکست پیشکسوتان و جوانان فوتبال جوانرود از تیمهای پاوه/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : عصر پنجشنبه در دو بازی تدارکاتی و دوستانه تیم های فوتبال جوانان شهید چمران پاوه و پیشکسوتان از سد تیم های جوانان و پیشکسوتان جوانرود گذشتند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : عصر امروز در یک دیدار زیبای دوستانه که در فضایی آرام و بدون تنش برگزار شد. تیم فوتبال […]

به گزارش سلام پاوه : عصر پنجشنبه در دو بازی تدارکاتی و دوستانه تیم های فوتبال جوانان شهید چمران پاوه و پیشکسوتان از سد تیم های جوانان و پیشکسوتان جوانرود گذشتند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : عصر امروز در یک دیدار زیبای دوستانه که در فضایی آرام و بدون تنش برگزار شد. تیم فوتبال پیشکسوتان پاوه در یک بازی پرگل از سد تیم پیشکسوتان جوانرود گذشت.

 

این بازی که در زمین چمن روستای نسمه برگزار شد با نتیجه ۵ بر ۲ به پایان رسید.گلهای تیم فوتبال پیشکسوتان پاوه را شجاع قادری سه گل ، زکریا حسنی یک گل ، لقمان نادری یک گل به ثمر رساندند.

 

لازم به ذکر است رحمان احمدی بازیکن سرشناس جوانرودی که سابقه بازی در تیم لیگ برتری فولاد خوزستان را در کارنامه داشت در ترکیب تیم پیشکسوتان جوانرود حضور داشت.

 

 

 

برتری جوانان شهید چمران پاوه در مقابل جوانان جوانرود

 

پیش از این نیز تیم جوانان شهیدچمران پاوه با یک گل از سد تیم جوانان جوانرود گذشت . تیم فوتبال جوانان شهید چمران پاوه با تک گل فردین حسینی از سد تیم جوانان جوانرود گذشت.

 

سرپرست و مربی تیم شهید چمران پاوه از مشکلات مالی و نداشتن اسپانسر گلایمند بود و از اصحاب رسانه خواست مشکلات این تیم را رسانه ای کنند تا شاید برای حل آنها چاره اندیشی شود.