پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 02:19

سومین استعفای رسمی انتخاباتی در حوزه اورامانات/رضایی هم آمد

سومین استعفای رسمی انتخاباتی در حوزه اورامانات/رضایی هم آمد

به گزارش سلام پاوه:سومین استعفای رسمی انتخاباتی برای حوزه انتخابی اورامانات با استعفای رسمی محمد علی رضایی عضو شورای شهر جوانرود رقم خورد. محمد علی رضایی دقایقی پیش در گفتگو تلفنی با خبرنگار سلام پاوه ضمن تایید خبر استعفایش از شورای شهر جوانرود گفت؛ بنده رسما استعفای خود را تقدیم اعضای شورای شهر کردم و […]

به گزارش سلام پاوه:سومین استعفای رسمی انتخاباتی برای حوزه انتخابی اورامانات با استعفای رسمی محمد علی رضایی عضو شورای شهر جوانرود رقم خورد.

محمد علی رضایی دقایقی پیش در گفتگو تلفنی با خبرنگار سلام پاوه ضمن تایید خبر استعفایش از شورای شهر جوانرود گفت؛ بنده رسما استعفای خود را تقدیم اعضای شورای شهر کردم و ضمن تشکر از همکاران آنها نیز پس از جلسه صبح امروز با استعفای بنده موافقت کردند.

وی اظهار داشت؛ به یاری خداوند و با همراهی مردم عزیز اورامانات ان شا الله در انتخابات مجلس یازدهم به عنوان کاندیدا در حوزه انتخابی اورامانات حضور خواهم یافت .

محمد علی رضایی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت و بازرگانی است و سابقه حضور در چهار دوره شورای شهر جوانرود را در کارنامه دارد.

همچنین با توجه به استعفای محمد علی رضایی برابر قانون اقای احمد محمدی عضو علی البدل این شورا به عنوان هفتمین عضو شورا جایگزین رضایی شد.

برابر قانون کسانی داری مسئولیت های خاصی هستند و قصد حضور در انتخابات مجلس یازدهم را دارند می بایست تا قبل از ۱۶ خرداد ماه ۱۳۹۸ از سمت خود کناره گیری کنند.

لازم به ذکر است بصورت رسمی تا به الان سه نفر از جمله سید نجیب میرانی معاون فرماندار پاوه،آرش لهونی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه و محمد علی رضایی عضو شورای شهر جوانرود برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم به صورت رسمی استعفا داده اند.

گفتنی است انتخابات مجلس یازدهم در تاریخ ۲ اسفند ماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

6 پاسخ برای “سومین استعفای رسمی انتخاباتی در حوزه اورامانات/رضایی هم آمد

  • بهروزبابایی در تاریخ تیر 31, 1398 گفت:

    باسلام. خودشو ازنان خوردن شوراها انداخت بخور بخوری که در شورا و دهیاریهاوجود داره در شرکت نفت هم گیر آدم نمیاداین دوره هم بدون احتساب آرا آقای شهاب نادری سرجای خودش میماند.

  • ناشناس در تاریخ تیر 31, 1398 گفت:

    به امید خدا نماینده مجلس هستن

  • فرهنگی در تاریخ تیر 6, 1398 گفت:

    انشاءالله آرش لهونی رای می آورد جوانرودی ها رای بدهید چون لیاقت دارد

  • مرکالی در تاریخ خرداد 13, 1398 گفت:

    ایشان تاییدمیشودورای هم میاره توجوانرود

  • ناشناس در تاریخ خرداد 13, 1398 گفت:

    نمیدانم با چه امیدی میخاهد تایید شود .

  • ناشناس در تاریخ خرداد 13, 1398 گفت:

    شورایی را هم از دست داد