ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 12:56

جشن نسیم مهر در پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

جشن نسیم مهر در پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه :خیرین پاوه واورامانات در جشن نسیم مهر که به همت انجمن حمایت از زندانیان پاوه واروامانات برگزار شد بیش از ۷۰ میلیون تومان به زندانیان جرائم غیر عمد کمک کردند .   فرماندار : انجمن حمایت از زندانیان پاوه شاخصترین انجمن استان است    به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندار […]

به گزارش سلام پاوه :خیرین پاوه واورامانات در جشن نسیم مهر که به همت انجمن حمایت از زندانیان پاوه واروامانات برگزار شد بیش از ۷۰ میلیون تومان به زندانیان جرائم غیر عمد کمک کردند .

 

فرماندار : انجمن حمایت از زندانیان پاوه شاخصترین انجمن استان است 

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندار پاوه با بیان اینکه در استان کرمانشاه سه انجمن حمایت از زندانیان فعالین دارند گفت: انجمن حمایت از زندانیان پاوه شاخص آنها است .فرماندار ، جشن نسیم مهر

 

ایده پور افزود: در این منطقه علی رغم نبود کارخانه و کارگاهی فقط به سبب وجود اراده مردم به خیرخواهی و کمک شاهد کمکهای بی نظیر مردم به انجمن های خیریه هستیم .

 

فرماندار پاوه به جرائم زندانیان زندان پاوه اشاره کرد و گفت: فراوانی عمده جرائم آنها مسائل و مشکلات اقتصادی است .

 

وی افزود: شهرستان پاوه با جمعیت ۶۰ هزار نفری بیش از ۲۰ انجمن مردم نهاد و موسسه خیریه دارد که به تناسب جمعیت بعد از تهران دومین شهر کشور به لحاظ این موسسات است .

دادستان پاوه : انجمن حمایت از زندانیان پاوه در کشور کم نظیر است

 

در ادامه دادستان عمومی و انقلاب پاوه افزود: انجمن حمایت از زندانیان پاوه را در استان بی نظیر و در کشور کم نظیردانست .

الماسی به فلسفه وجود انجمن حمایت از زندانیان اشاره کردو گفت: موضوع کمک به خانواده های زندانیان است نه زندانی .

 

وی افزود: در سال گذشته ۶۰ میلیون تومان از سوی خیرین و ۱۲۶ میلیون تومان از سوی نهادهای حمایت از جمله کمیته امداد حضرت امام (ره) و سازمانهای زندانها به انجمن پاوه کمک شد. که زمینه آزادی ۱۲ زندانی ر افراهم کرد .

 

دادستان عمومی و انقلاب پاوه افزود: بین ۴۰ تا ۶۰ خانوار تحت پوشش و حمایت انجمن حمایت از زندانیان پاوه هستند که هر دو ماه یکبار ۲۰۰ هزار تومان به آنها پرداخت میشود .

 

الماسی گفت: در سال گذشته به ۸۶ خانواده زندانیان زندان پاوه توسط کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان به هر خانواده ۵۰۰ هزار تومان عیدی پرداخت شده است.

دادستان عمومی و انقلاب پاوه با قدردانی و تمجید از مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه گفت: آقای علیزاده حتی یک ریال هم تاکنون از انجمن حق الزحمه یا حقوق دریافت نکرده است در حالی که بنده از انجمن های نقاط دیگر سوال کرده ام که ماهیانه حقوق ثابت دریافت میکنند .

الماسی افزود: با توجه به اینکه آقای علیزاده از انجمن حقوقی دریافت نمیکند سالانه بیش از ۲۰ میلیون تومان به حساب انجمن برمیگردد .

 

شهاب نادری : تخصیص اعتبار ۱۴ میلیارد تومانی برای ساخت زندان در اورامانات

در ادامه نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی از اختصاص مبلغ ۱۴ میلیارد تومان برای احداث زندان اورامانات در سه راهی بیاشوش خبر داد و خواستار پیگیری آن توسط مسئولان مرتبط شد . 

شهاب نادری با بیان اعتبارات در نظر گرفته شده در ابتدا برای ساخت زندان در پاوه بود گفت : در صورتی که سریعا زمین برای ساخت این زندان در پاوه نیز در نظر گرفته شود حاضر است تمام رایزنی ها را برای احداث زندان جدید در پاوه انجام دهد .

وی به اهمیت وجود زندان اشاره کرد و گفت: در کنار ساخت مدرسه و سالن و ….زندان نیز از ضروریات است که ما اولین بار برای ساخت زندان در پاوه پیش قدم شدیم اما دوستانی ابراز نارضایتی کردند و بعد پیگیر ساخت آن در سه راهی بیاشوش شدیم اما با این وجود اگر معتمدین انجمن زندان و رئیس زندان زمین آماده برای این کار را در پاوه فراهم کنند حاضر به نهایت همکاری برای ساخت زندان جدید و مناسب در پاوه هستم.

در پایان خیرین بیش از ۷۰ میلیون تومان به زندانیان جرائم غیر نقد کمک کردند.

 

جشن نسیم مهر در پاوه فرماندار ، جشن نسیم مهر جشن نسیم مهر در پاوه