ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 15:58

بهسازی و رفع نواقص سیستم‌های روشنایی سطح شهر

بهسازی و رفع نواقص سیستم‌های روشنایی سطح شهر

به گزارش سلام پاوه:سرپرست شهرداری پاوه از رفع نواقص سیستم‌های روشنایی سطح شهر پاوه از جمله پارک‌ها و بوستان‌ها، بلوارها، میادین و معابر شهری خبر داد.   دانا آذری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه با اشاره به اینکه بسیاری از شهروندان و میهمانان شب‌ها به واسطه هوای مناسب لحظات و اوقات فراغت خود را در […]

به گزارش سلام پاوه:سرپرست شهرداری پاوه از رفع نواقص سیستم‌های روشنایی سطح شهر پاوه از جمله پارک‌ها و بوستان‌ها، بلوارها، میادین و معابر شهری خبر داد.

 

دانا آذری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه با اشاره به اینکه بسیاری از شهروندان و میهمانان شب‌ها به واسطه هوای مناسب لحظات و اوقات فراغت خود را در فضاهای سبز شهر سپری می‌کنند عنوان نمود: نیاز بود تا جهت رفاه حال و امنیت شهروندان اقداماتی اساسی در رابطه با اصلاح سیستم روشنائی سطح شهر علی‌الخصوص پارک ها و بوستان ها انجام شود.

 

مهندس آذری ادامه داد: رفع نقص سیستم‌های روشنایی در پارک شهید کاظمی، بوستان میرزا عبدالقادر، پارک آزادگان (بلوار جانبازان)، پارک شاهد (میدان بسیج)،بلوار جانبازان، میدان سه‌راهی بیمارستان، پارک خانواده و جمعاً بیش از ۱۰۲۸ مورد رفع سیستم نقص روشنایی صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه در این موارد با رفع اتصالی‏‌های موجود و تعویض لامپ‏‌ها و حبابی‌های معیوب نواقص سیستم‏‌های روشنایی برطرف شده است، گفت: اجرای این طرح می‌‏تواند نقش مهمی در ایجاد نشاط و شادابی و آرامش در فضای عمومی شهر و شهروندان ایفا کند و تاثیر روحی و روانی مطلوبی را برجای می‏‌گذارد.

 

سرپرست شهرداری پاوه در پایان از شهروندان خواست در حفظ و نگهداری فضای سبز و همچنین سیستم روشنایی پارک‌ها ان‌شاءا… نهایت همکاری را با شهرداری داشته باشند.