چ 12 اردیبهشت 1403 ساعت 23:28

قدیمی‌ترین سالن ورزشی پاوه نیازمند توجه ویژه نماینده و مسئولان / عکس

قدیمی‌ترین سالن ورزشی پاوه نیازمند توجه ویژه نماینده و مسئولان / عکس

به گزارش سلام پاوه : سالن ورزشی تنیس روی میز بنت الهدای پاوه از سالنهای قدیمی این شهرستان است که تنها با اختصاص مبلغ صد میلیون تومان اعتبار می‌تواند احیا شود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : نامه درخواست مساعدت و همکاری مسئولان درخصوص این سالن قدیمی به حضور نماینده اورامانات رسیده است. تعمیر و […]

به گزارش سلام پاوه : سالن ورزشی تنیس روی میز بنت الهدای پاوه از سالنهای قدیمی این شهرستان است که تنها با اختصاص مبلغ صد میلیون تومان اعتبار می‌تواند احیا شود.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : نامه درخواست مساعدت و همکاری مسئولان درخصوص این سالن قدیمی به حضور نماینده اورامانات رسیده است. تعمیر و تجهیز این سالن ورزشی، همتی جمعی و مسئولانه می‌طلبد که باز هم شاهد شکوفایی استعدادها در آن باشیم.

 

نامه درخواست مساعدت و پیگیری به نماینده اورامانات

 

متاسفانه سال‌هاست به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبارات این سالن بلا استفاده مانده و این در حالی است که مبلغ مورد نیاز جهت نوسازی و بازسازی سالن بنت‌الهدا در مقایسه با سالن‌های مشابه و اعتبارات اختصاص یافته در استان‌های پیشرو اندک و ناچیز است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان، استاندار کرمانشاه، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین مساعدت کرده و فضای ورزشی شهرستان پاوه را بیش از گذشته دریابند، همانگونه که هر سال شاهد پیشرفت‌های چشمگیر ورزشکاران منطقه در سطوح مختلف هستیم، باید این مهم را در نظر داشت که توپوگرافی و شرایط جغرافیایی شهرستان پاوه بیشتر از سایر نقاط استان نیازمند سالن‌های مجهز و امکانات بهتر است.

 

مدیر آموزش و پرورش و مربیان ورزشی و جمعی از ورزشکاران این شهرستان نیز خواهان تحقق این امر می باشند و در این زمینه رایزنی ها و تلاشهای بسیاری را انجام داده اند.