ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 09:55

دعوت دادستان شهرستان پاوه از نیکوکاران برای مشارکت در جشن نسیم مهر

دعوت دادستان شهرستان پاوه از نیکوکاران برای مشارکت در جشن نسیم مهر

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات در فراخوانی از همه خیرین و نیکوکاران شهرستانهای اورامانات برای شرکت در جشن بزرگ نسیم مهر در پاوه برای کمک به خانواده های نیازمند زندانیان جرائم غیر عمد درخواست همکاری و مشارکت […]

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات در فراخوانی از همه خیرین و نیکوکاران شهرستانهای اورامانات برای شرکت در جشن بزرگ نسیم مهر در پاوه برای کمک به خانواده های نیازمند زندانیان جرائم غیر عمد درخواست همکاری و مشارکت کرد.

 

مسلم الماسی در گفتگو با سلام پاوه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و دعای خیر در این ماه پرخیر و برکت رمضان اظهار داشت :  نباید فراموش کرد که افرادی به دلایل غیر عمد وارد زندان می‌شوند و رفع مشکلات آنان و خانواده هایشان حائز اهمیت است.دادستان پاوه

 

وی با بیان اینکه زندانیان دارای جرایم غیرعمد ناخواسته گرفتار زندان شده‌اند، عنوان کرد: این گرفتاری ممکن است برای همه پیش آید. و هر خانواده ای را درگیر مشکلات ناشی از زندانی بودن سرپرست خانواده و … کند.

 

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه گفت : که به حول و قوه الهی انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات در نظر دارد در روز سه شنبه مورخه ۷ خرداد ماه  ۱۳۹۸ راس ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح اقدام به برگزاری مراسم جشن نسیم مهر جهت مساعدت و کمک به خانواده های زندانیان و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که وضعیت نا مناسبی در زمینه مالی دارند نمایند.

 

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری باشکوه این مراسم در شهرستان جلسات هماهنگی برگزار شده است، تصریح کرد: افرادی هستند که تنها به خاطر مبلغ اندک در زندان و به دور از خانواده و همه مردم هستند و چشم با یاری خیرین دوخته‌اند .

 

الماسی گفت :متولی جشن نسیم مهر خود مردم هستند و هرکس به اندازه هر قدر کوچک در این جشن مشارکت داشته باشد مانند این است که بنده‌ای را آزاد کرده است .

 

وی با تقدیر از همراهی همیشگی نیکوکاران در این اقدام خداپسندانه گفت: از تمامی نیکوکاران و خیرین بزرگوار در شهرستان های پاوه ، جوانرود ، روانسر و ثلاث باباجانی و … که همیشه در امور خیر پیش قدم و حضور فعال داشتند دعوت به عمل می آید که در این جلسه عرفانی و معنوی شرکت نموده و نسبت به جمع آوری کمک و اقدام خداپسندانه برای خانواده های نیازمند زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات اقدام و مشارکت نمایند.

 

گفتنی است جشن نسیم مهر(جشن گلریزان) به همت انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می شود. و امسال نیز در تاریخ شنبه ۷ خرداد ماه ۱۳۹۸ در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه برگزار می شود .

 

نیکوکاران عزیزی که نمی توانند در مراسم شرکت کنند می توانند کمک های نقدی خود را به حساب ۰۱۰۵۷۱۲۳۷۴۰۰۰ شعبه بانک ملی واریز نمایند و در این امر خیر شرکت کنند.