ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 10:24

زیبایی های بهاری پاوه از دریچه دوربین میلاد لطف الهی

زیبایی های بهاری پاوه از دریچه دوربین میلاد لطف الهی

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : این روزها پاوه بیش از هر فصلی دیدنی است . بارشهای فراوان و رویش کم سابقه گیاهان چشم اندازی بکر و دیدنی تر از هر سالی را در پاوه خلق کرده است . شهرستان پاوه یکی از شهرستانهای استان کرمانشاه است که در شمال غرب استان واقع گردیده و […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : این روزها پاوه بیش از هر فصلی دیدنی است . بارشهای فراوان و رویش کم سابقه گیاهان چشم اندازی بکر و دیدنی تر از هر سالی را در پاوه خلق کرده است .

شهرستان پاوه یکی از شهرستانهای استان کرمانشاه است که در شمال غرب استان واقع گردیده و مرکز آن شهر پاوه است. این شهرستان از طرف شمال به شهرستان های مریوان و سرو آباد (استان کردستان)، از طرف جنوب به جوانرود و ثلاث و باباجانی، شرق به روانسر و کامیاران (استان کردستان) و از طرف غرب به کشور عراق (شهرستان حلبچه) محدود می‌گردد. این شهرستان در ۵۴ دقیقه و ۴۵ درجه تا ۳۶ دقیقه و ۴۶ درجه از طول شرقی و ۵۱ دقیقه و ۳۴ درجه تا ۱۸ دقیقه و ۳۵ درجه عرض شمالی واقع شده است.

گوشه ای از زیبایی های بهاری پاوه از دریچه دوربین میلاد لطف الهی ثبت شده است که مشاهده آن بیانگر زیبایی های این شهر هزارماسوله است.

 

 

برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر بر روی عکسها کلیک کنید

 

طبیعت پاوه

 

طبیعت پاوه