ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 08:31

اقدامات خوب انجمن زندان پاوه جای افتخار دارد/جشن نسیم مهر سه شنبه در پاوه

اقدامات خوب انجمن زندان پاوه جای افتخار دارد/جشن نسیم مهر سه شنبه در پاوه

به گزارش سلام پاوه : با حضور فرماندار ، بخشدارن ، دهیاران ،رئیس زندان و مدیرعامل و معتمدمین انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات نشستی برای برگزاری جشن بزرگ نسیم مهر برای کمک به خانواده های زندانی در پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندارپاوه در این نشست با اشاره به […]

به گزارش سلام پاوه : با حضور فرماندار ، بخشدارن ، دهیاران ،رئیس زندان و مدیرعامل و معتمدمین انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات نشستی برای برگزاری جشن بزرگ نسیم مهر برای کمک به خانواده های زندانی در پاوه برگزار شد.فرماندار پاوه

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندارپاوه در این نشست با اشاره به گزارشات ارائه شده و تلاشهای مشاهده شده، عملکرد انجمن حمایت زندانیان را موفق توصیف کرد و گفت: اینکه انجمن حمایت از زندانیان پاوه خدمت و اقدامات خوبی انجام داده جای افتخار دارد زیرا این خدمات موجب افزایش میزان سلامت رفتاری مردم جامعه میگردد ، این فرمانداری هم حمایت و همکاری لازم را با انجمن برای تحقق اهداف حمایتی معمول خواهد داشت.

ایده پور با بیان اینکه اجر و پاداش سخاوت مردم را خداوند خواهد داد خطاب به دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی گفت ؛طوری فعالیت و تبلیغ کنید که امید زندانیان و خانواد های آنها به کمک و مساعدت مردم نوعدوست به یأس مبدل نگردد .

در ادامه مدیر عامل انجمن زندانیان پاوه فلسفه وجودی انجمن را کمک به خانواده های زندانیان در زمینه های مختلف مالی ،فرهنگی ، بهداشت و درمان و …عنوان کرد.

جلیل علیزاده به تشریح مشکلات پیش روی زندانیان و خانواه های آنها پرداخت و گفت؛ زندانیان جرائم غیر عمد نیازمندان واقعی و نیازمند حمایت و کمک هستند .

وی افزود؛ خانواده این زندانیان با بحرانهای متعددی مواجه هستند که اگر به آنها کمک نشود احتمال از هم پاشیدن خانواده های آنها فراوان است .

علیزاده به کمکهای سال گذشته انجمن حمایت از زندانیان پاوه اشاره کرد و گفت؛ در سال گذشته بالغ بر ۹۰ میلیون تومان کمک در قالب کمکهای نقدی ، فرهنگی، بهداشت و درمان و معیشت به خانواده های زندانیان کمک شده است .

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه تصریح کرد؛ همچنین در مراسم جشن گلریزان که از سوی انجمن برگزار شد مردم سخاوت مند شهرستان ۶۰ میلیون تومان کمک کردند که به تناسب جمعیت ۶۰ هزار نفری شهرستان یک مبلغ فوق العاده بود .

وی گفت ؛ امسال نیز در تاریخ سه شنبه ۷ خرداد ماه ۱۳۹۸ جشن نسیم مهر برای جمع آوری کمک خانواده های زندانیان نیازمند در پاوه برگزاری میشود.

رئیس زندان پاوه گفت؛ انجمن حمایت حمایت زندانیان این شهرستان یکی از انجمن های شاخص کشوری است و این مهم مورد اذعان مسئولان استانی وکشوری است.

شاهین صفا فعالیت و عملکرد انجمن زندانیان پاوه را بسیار موثر و تأثیر گزار دانست و خواستار همراهی مسئولان و حمایت مردم برای تداوم خدمات رسانی آنها به خانواده های زندانیان شد.

 

فرماندار پاوه