چ 12 اردیبهشت 1403 ساعت 06:43

قرآن کاملترین و بهترین درمان بیماران روحی و جسمی است/عکس

قرآن کاملترین و بهترین درمان بیماران روحی و جسمی است/عکس

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه گفت: تنها راه و بهترین درمان و شفای بیماران روحی و جسمی قرآن کریم و عمل به دستورات آن است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ماموستا ملا قادرقادری روز سه شنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی مدارس پاوه، تلاوت قرآن و کلام الهی را […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه گفت: تنها راه و بهترین درمان و شفای بیماران روحی و جسمی قرآن کریم و عمل به دستورات آن است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ماموستا ملا قادرقادری روز سه شنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی مدارس پاوه، تلاوت قرآن و کلام الهی را موجب آرامش روح و روان و جسم انسانها دانست.

امام جمعه پاوه گفت: امروز بیشترین بیماری و درد انسانها بیماری فکری و روحی است که تنها راه و بهترین درمان و شفای آن قرآن کریم وعمل به دستورات آن است که موجب سلامت روح و جسم و سعادتمندی دنیا و آخرت می شود.

وی افزود: علاوه براین قرآن برای بشر شخصیت، عزت و شرافت به ارمغان می اورد و جایگاه رفیع و احترام وعزت قاریان قرآن در جامعه گواه این ادعاست.

ماموستا قادری با قدردانی از معلمان و والدینی که قرآن را آموزش و مفاهیم آن را گسترش و ترویج می دهند، گفت: اگر امروز ایران اسلامی در جهان عزتمند است و مردم ما سرافراز هستند به برکت وجود قرآن کریم و تدین ماست.

امام جمعه پاوه تصریح کرد: باید والدین و معلمان در راستای حفظ و تقویت این تدین و مفاهیم قرآنی بصورت مضاعف تلاش کنند تا مدارس و جامعه ما همواره قرآنی بماند.

در ادامه برزگرد فر مدیر آموزش و پرورش پاوه گفت: راستای ترویج و گسترش قرآنی برنامه روخوانی قرآن کریم در ۶۴ آموزشگاه، ۱۰ محفل انس قرآن در مدارس پایه دوم متوسطه و ۱۰ نشست تجویدی قرآن در مدارس اجرا شده است.

درادامه این مراسم قاریان برجسته کشوری و دانش آموزان دارالقرآن احسان پاوه با تلاوت و جمع خوانی قرآن کریم معنویت خاصی به این محفل بخشیدند.

 

در پایان از دانش آموزان برگزیده و برتر مسابقات قرانی مدارس آموزش و پرورش شهرستان پاوه تجلیل شد.