ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 16:51

جشن نسیم مهر در پاوه برگزار می شود

جشن نسیم مهر در پاوه برگزار می شود

به گزارش سلام پاوه : مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات از برگزاری جشن نسیم مهر برای کمک به خانواده های زندانی در دهه سوم ماه مبارک رمضان خبر داد. جلیل علیزاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : نشست معتمدین انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات از برگزاری جشن نسیم مهر برای کمک به خانواده های زندانی در دهه سوم ماه مبارک رمضان خبر داد.

جلیل علیزاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : نشست معتمدین انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات که با حضور دادستان شهرستان پاوه ، رئیس زندان پاوه و نماینده معتمدین انجمن در روانسر در محل دفتر دادستان پاوه برگزار شد که اعضای حاضر به بررسی چند و چون و تاریخ برگزاری جشن گلریزان پرداختند.

وی افزود: پس از همفکری و تبادل نظر بین اعضای انجمن و با حمایت دادستان محترم شهرستان پاوه و رئیس زندان مصوب شد که در دهه سوم ماه مبارک رمضان جشنی تحت عنوان جشن نسیم مهر در پاوه برگزار شود.

 

علیزاده با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی گفت : فشار بسیاری بر روی خانواده های نیازمند زندانی وجود دارد و از طرفی هم خیرین نیز با همین مشکل روبرو هستند و امسال نیاز به توجه و فعالیت بیشتر برای جمع آوری کمک برای خانواده های نیازمند هستیم.

 

وی گفت : با یاری خداوند جشن گلریزان برای کمک به خانواده های نیازمند در دهه سوم رمضان با عنوان جشن نسیم مهر در پاوه برگزار می شود.