د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 19:23

مراسم بزرگداشت مقام معلم در شهر باینگان برگزار شد/عکس

مراسم بزرگداشت مقام معلم در شهر باینگان برگزار شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:مراسم بزرگداشت مقام معلم با حضور دکتر هرمز نوروزی فرد معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، بخشدار باینگان، پیشکسوتان، روسای سابق اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان و جمعی از همکاران و اعضای شورای اداری بخش باینگان در سالن ارشاد اسلامی این شهر برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام […]

به گزارش سلام پاوه:مراسم بزرگداشت مقام معلم با حضور دکتر هرمز نوروزی فرد معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، بخشدار باینگان، پیشکسوتان، روسای سابق اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان و جمعی از همکاران و اعضای شورای اداری بخش باینگان در سالن ارشاد اسلامی این شهر برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در ابتدای جلسه کامران حسین زاده رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان ضمن عرض خیر مقدم خدمت حضار و تبریک قرارسیدن روز معلم به تشریح چگونگی انتخاب نفرات برتر منطقه ای پرداخت.

 

وی در ادامه گزارشی مختصر از عملکرد حوزه های مختلف آموزش و پرورش منطقه باینگان ارائه نموده و از کلیه اعضای شورای اداری، شوراهای شهر و روستا و دهیاران سطح منطقه و سایر افرادی که در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش تسهیل گر بوده اند تقدیر نمود.

 

حسین زاده در پایان با تاکید بر وضعیت مدارس سطح شهر بانه وره از معاون محترم اداره کل درخواست نمود ضمن بیان این موضوع در جلسات شورای معاونین اداره کل متبوع؛ ان شاالله شاهد رفع سریعتر این مشکل در سطح منطقه باشیم.

 

در ادامه جلسه معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تقارن ماه مبارک رمضان با روز معلم و سالروز شهادت استاد علامه مطهری را خدمت حضار تبریک عرض نمود.

 

هرمز نوروزی فرد با تشریح واژگان تعلیم و تربیت افزود: اعتقاد ما این است، تعلیم و تربیت توامان و با هم رشد می کنند.

 

وی با اشاره به جایگاه خلیفه اللهی انسان، تربیت صحیح را منجر به حفظ کرامت انسان و پرورش دانش آموز متعهد و متخصص دانست.

 

نوروزی فرد ضمن ستایش جایگاه بالای تربیت در سطح منطقه باینگان، تصریح نمود که عدم انجام کار تربیتی خاص در مدارس منجر به ایجاد آسیب اجتماعی می گردد.

 

این مقام مسئول در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه گریزی به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان زده و با اشاره به برخی دستاورد های گام اول انقلاب از جمله افزایش نرخ پوشش تحصیلی، گسترش و تکثر مدارس، ارتقای کمی و کیفی آموزش مقدماتی و تحصیلات تکمیلی، کاهش نرخ بی سوادی و کاهش سطح اختلاف سواد میان مردان و زنان؛ وظیفه ی اصلی آموزش و پرورش در گام دوم را تاکید بر ایمان و اخلاق مداری عنوان نمود.

 

وی در پایان با اشاره به زلزله دو سال پیش و هم چنین سیل اخیر در سطح کشور ضمن تقدیر از خیرین، ستاد بحران، همکاران و مردم در گذر از این بحران ها افزود: خوشبختانه با مدیریت صحیح این تهدید تبدیل به فرصت گشته و تاکنون بیش از ۱۰۰ دستگاه ساختمان مدارس بازسازی گردیده است.

 

حبیب اله مستوفی رئیس پیشین آموزش و پرورش باینگان با اشاره به تاثیر انکارناپذیر معلم بر شخصیت دانش آموزان به بیان خاطراتی در همین زمینه پرداخت.

 

 

مستوفی در اولویت قرار گرفتن معلم در برنامه های کلان و اجرایی را سبب حفظ شان معلم و بهبود وضعیت معیشت و منزلت همکاران دانست.

 

محمدریوگار نصری بخشدار باینگان به عنوان شاگرد سابق آقای مستوفی به روی صحنه رفت و در اقدامی پیش بینی نشده دست ایشان را به نیابت از کلیه معلمان بوسید که بسیار مورد توجه حضار قرار گرفت.

 

اجرای دکلمه، قرائت شعر و هم چنین سرود از دیگر برنامه های جانبی این مراسم زیبا بود.در پایان مراسم از نفرات برگزیده استانی و منطقه ای با اهدای لوح به شرح ذیل تقدیر به عمل آمد.

خانم یسرا مهران نفر برتر استانی

آقای فریدون غفارزاده نفر برتر منطقه ای

آقای برزان امینی نفر برتر منطقه ای

خانم نرمین عنایتی نفر برتر منطقه ای

آقای احد خورسند نفر برتر منطقه ای

 

یک پاسخ برای “مراسم بزرگداشت مقام معلم در شهر باینگان برگزار شد/عکس

  • باینگان در تاریخ اردیبهشت 15, 1398 گفت:

    مبارکه،اداره آموزش و پرورش باینگان شده تفرقه انداز بعضی از مسئولین دعوت میشوند و بعضی دعوت نمی شوند به چه دلیل