پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 01:49

اردوی تیم ملی هندبال دختران در پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

اردوی تیم ملی هندبال دختران در پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : اولین اردو تیم ملی هندبال نوجوانان دختر در سال ۹۸ به میزبانی شهرستان پاوه و با حمایت نماینده مردم اورامانات در مجلس برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در بازدید از اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در محل […]

به گزارش سلام پاوه : اولین اردو تیم ملی هندبال نوجوانان دختر در سال ۹۸ به میزبانی شهرستان پاوه و با حمایت نماینده مردم اورامانات در مجلس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در بازدید از اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در محل سالن ورزشی امام خمینی (ره) با اشاره به تحریم ها و دشمنی های آمریکا علیه ملت ایران و فشار اقتصادی همه جانبه این کشور علیه ایران اسلامی، توسعه گردشگری و تلاش در زمینه معرفی فرهنگ غنی مردم ایران به افکار عمومی در سطح بین المللی را یکی از مؤثرترین راههای مقابله با تبلیغات منفی دشمنان علیه ملت ایران و توسعه همه جانبه کشور برشمرد.

 

وی؛ منظر فرهنگی و اجتماعی اورامانات و همچنین طبیعت بکر و متنوع این منطقه را دارای جاذبه هایی در سطح جهانی توصیف کرد و افزود؛ ثبت جهانی اورامانات در راستای شناساندن این جاذبه ها به همه جهانیان بسیار حائز اهمیت است.

 

شهاب نادری؛ به ویژگی ها و مزایای ثبت جهانی اورامانات در زمینه رونق اقتصادی و توسعه و آبادانی منطقه پرداخت و این طرح را گامی بلند در راستای توسعه بیش از پیش اورامانات دانست.

 

نماینده مردم شریف پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی؛ از تلاشهای استاندار کرمانشاه و فرمانداران کوشای منطقه در مسیر ثبت جهانی اورامانات و حمایت های مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و مدیریت آموزش و پرورش پاوه در میزبانی شایسته از تیم ملی هندبال نوجوانان دختر، در مسیر آماده سازی برای شرکت در مسابقات بین المللی قدردانی نمود.

 

شهاب نادری در بخش دیگری از سخنانش گفت :بسیار خوشحالیم که فرصت میزبانی از ملی‌پوشان و پرچم‌داران آینده ورزش کشورمان نصیب ما شد. از چند هفته پیش پیگیر برگزاری این اردو بودیم و خداروشکر امروز در مراسم افتتاحیه تمام امکانات تمرینی و رفاهی ورزشکاران عزیز فراهم بود.

وی افزود:این اردو می‌تواند نقطه عطفی در ورزش اورامانات باشد و امیدوارم بتوانیم با همکاری سایر ارگان‌های مربوطه میزبان دیگر رشته‌ها باشیم. من معتقدم که با این روش می‌توانیم ورزش منطقه اورامانات را به سطح قهرمانی برسانیم.

 

پرویز ایده پور فرماندارپاوه؛ منطقه اورامانات و بویژه شهرستان پاوه را با وجود امنیت ویژه و فرهنگ کم نظیر مردمان این دیار لایق بهترینها عنوان کرد و مجموعه اقدامات دکتر نادری نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در جهت تبدیل ایده ثبت جهانی منطقه اورامانات به یک خواست عمومی و طرح ملی را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد با به نتیجه رسیدن این اقدامات محرومیت زدایی از منطقه و رونق اقتصادی توسعه صنعت گردشگری در این خطه، پاداش گوشه ای از مرزداری و مقاومت بی مثال مردم این باشد.

 

مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش پاوه؛ در سخنانی کوتاه به موفقیت های دانش آموزان و نوجوانان شهرستان پاوه در رشته های مختلف ورزشی و کاستی های موجود اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود با رایزنی های آموزش و پرورش با سرپرست و اعضای کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در راستای استعدادیابی در سطح مدارس شهرستان در روزهای حضور این تیم در پاوه، نقطه عطفی در زمینه توسعه بیشتر ورزش دانش آموزی در شهرستان پاوه باشد.

 

پروین احمدیان، سرپرست اردو که از مربیان مطرح هندبال استان کرمانشاه است درباره هدف برگزاری این اردو گفت: بعد از اینکه اعزام تیم ملی نوجوانان به مسابقات لغو شد، با نظر رئیس فدراسیون و حمایت دکتر نادری اردوی تمرینی را آغاز کردیم تا بتوانیم برای سال آینده تیم قدرتمند و منسجمی را آماده کنیم و سطح فنی بازیکنان را ارتقا بدهیم.

 

وی افزود: از طرف دیگر برگزاری اردوی تیم ملی در اورامانات می‌تواند فرصت بهتری را برای معرفی این منطقه بهشتی به سراسر کشور فراهم کند و بنده هم امیدوارم هرچه زودتر ثبت جهانی اورامانات محقق شود تا استعدادهای این منطقه در بخش‌های مختلف، فضای بیشتری برای ارائه توانمندی‌هایشان داشته باشند.

 

احمدیان گفت: من از حمایت دکتر نادری نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی تشکر می‌کنم که مانند همیشه باعث دلگرمی جامعه هندبال شدند و نقش کلیدی در برگزاری اردو داشتند. همچنین از آقای برزگر مدیر موفق و توانای آموزش و پروش شهرستان پاوه که با جدیت در فراهم کردن امکانات اردویی تلاش کردند. از زحمات آقای محمد نادری تشکر می‌کنم که اگر حمایت ایشان را نداشتیم اردویی با این سطح کیفی برگزار نمی‌شد.

 

در این اردو ۳۰ ورزشکار به مربی‌گری، خانم‌ها محمدخانی، قانع و با سرپرستی خانم احمدیان از کرمانشاه شرکت دارند.

 

گفتنی است اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان دختران در کرمانشاه به میزبانی پاوه  از تاریخ ۹ الی ۱۴ اردیبهشت ماه در پاوه برپا می باشد.

 

 

یک پاسخ برای “اردوی تیم ملی هندبال دختران در پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

  • فرهنگی در تاریخ اردیبهشت 11, 1398 گفت:

    سلام
    توجه ویژه به ورزش و سلامت جامعه و شناساندن منطقه ی اورامانات به ورزشکاران برتر کشور کاری پسندیده است.
    اما در زمینه ی نحوه ی برگزاری مراسم انتقادی دارم که چرا در هر مراسمی که نیاز به وجود جمعیتی از افراد است اولین نهادی که بنظر مسولان محترم می رسد مدارس و دانش اموزان است؟
    اینبار علاوه بر بر هم زدن برنامه ریزی درسی مدارس، دانش اموزان مجبور شدند ساعتها در سالنی بسیار سرد با شرایط بدی بنشینند.
    خواهشمندم قبل از هر گونه برنامه ریزی برای اینچنین مراسماتی بفکر جمعیت استقبال کننده باشید. می توانستید برای استقبال از ورزشکاران شهر، در فضای مناسب تری دعوت کنید که هم در جریان مراسم باشند هم از آن لذت ببرند.