ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 17:26

تجهیز تمام مدارس شهر پاوه به سطل زباله مخصوص کاغذ/عکس

تجهیز تمام مدارس شهر پاوه به سطل زباله مخصوص کاغذ/عکس

به گزارش سلام پاوه:بە همت انجمن ژیوای پاوه و همکاری اداره آموزش و پرورش پاوه در راستای ارتقاء فرهنگ سلامت و حفاظت از محیط زیست تمامی مدرس سطح شهر پاوه به سطل‌های ویژه زباله خشک (کاغذ) تجهیز شدند.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:انجمن ژیوای پاوە با هدف فرهنگ سازی و ارتقاء و توسعە رفتارهای […]

به گزارش سلام پاوه:بە همت انجمن ژیوای پاوه و همکاری اداره آموزش و پرورش پاوه در راستای ارتقاء فرهنگ سلامت و حفاظت از محیط زیست تمامی مدرس سطح شهر پاوه به سطل‌های ویژه زباله خشک (کاغذ) تجهیز شدند.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:انجمن ژیوای پاوە با هدف فرهنگ سازی و ارتقاء و توسعە رفتارهای زیست محیطی در میان اقشار مختلف جامعه در ادامه کمپین کاغذ زباله نیست این انجمن و پروژه تفکیک زباله از مبدا روستای گردشگری نوسمه، اقدام به توزیع سطل‌های ویژه زباله خشک در سطح مدارس شهر پاوه نمود.

 

این برنامه که امروز با همکاری و همراهی اداره آموزش و پرورش پاوه به ویژه آقای برزگرفرد و همکاری معاونت آموزشی مدیریت دکتر پیمان صفیعی و حضور مسئولانه و پر مهر مدیران زحمتکش و آگاه مدارس سطح شهر پاوه،الهی نماینده اداره حفاظت از محیط زیست و سابقی نماینده موسسه قلم چی راس ساعت ۱۰ در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش پاوه شهرستان پاوه برگزار گردید.

 

در این برنامه که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط حاج ناصر صادقی آغاز گردید و با خیر مقدم دکتر پیمان صفیعی به نمایندگی از جناب آقای برزگرفرد به مدیران گرانقدر و اعضای انجمن ژیوای و تشریح دستور جلسه برای حضار ادامه یافت.

 

پیام حسن زاده مدیر عامل انجمن پیام آوران زمین پاک پاوه( ژیوای) به ارائه سخنانی در مورد انجمن مذکور و اهداف و برنامه ها و عملکرد آن پرداخته و از مجموعه آموزش و پرورش خصوصا مدیریت آقای برزگرفرد و حضار گرانقدر بابت پذیرش ایده‌های فرهنگی انجمن در مجموعه خود تشکر و قدردانی نمود.

 

همچنین خانم شیما صادقی از کارشناسان بازیافت و مدیریت پسماند و عضو کمیته علمی و آموزشی انجمن ژیوای در سخنانی همراه با ارائه پاورپونت به تشریح مشکلات مدیریت پسماند شهر پاوه و مشکلات گوناگون ناشی از آن پرداخته و با ارائه راهکارهایی مدرن و جهانی راه‌ها و برنامه های قابل اجرا را برای حضار مطرح نمود.

 

در پایان جلسه نیز دکتر برهان ولدبیگی از چهره های سرشناس و فعال مدنی در زمینه محیط زیست و سلامت و عضو هیات امنای انجمن ژیوای با بیان سخنانی آموزشی و علمی برای مهمانان، ابراز امیدواری کرد که هر شهروندی حق خود را در قبال طبیعت و شهر خود به نحو احسن ادا نماید.

 

گفتنی است در طول جلسه نیز پیشنهاداتی از طرف بعضی از مدیران از جمله آقایان الماس فهیمی و سید اسعد احمدی در جهت ارتقا کمی و کیفی برنامه های انجمن ارائه گردید که با استقبال اعضای انجمن و حضار محترم مواجه گردید.

 

در پایان نیز سطل های ویژه زباله خشک (کاغذ) در میان مدیران مدارس توزیع گردید.