پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 22:25

پاوه دارای سی تی اسکن می شود

پاوه دارای سی تی اسکن می شود

به گزارش سلام پاوه:رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از موافقت معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن به شهرستان پاوه خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:دکتر محمود رضا مرادی اظهار داشت:عملیات ساختمان فیزیکی بیمارستان جدید پاوه به اتمام رسیده و در حال تجهیز و بهره […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از موافقت معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن به شهرستان پاوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:دکتر محمود رضا مرادی اظهار داشت:عملیات ساختمان فیزیکی بیمارستان جدید پاوه به اتمام رسیده و در حال تجهیز و بهره برداری می باشد.

 

وی افزود:این خدمت ارزنده و مهم به مردم شریف شهرستان پاوه که یکی از شهرستان های دور از مرکز و صعب العبور می باشد با اختصاص دستگاه سی تی اسکن که جزو مطالبات به حق و ضروری مردم منطقه می باشد ، تکمیل خواهد شد.

مرادی ادامه داد: این بیمارستان با دارا بودن تخصص های وابسته از جمله رادیولوژی ، این دستگاه می تواند خدمت مؤثری به مردم انجام دهد.

وی در پایان افزود:خوشبختانه در دیدار معاون درمان وزارت بهداشت ، دکتر جان بابایی با اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن به این شهرستان موافقت نموده و مقرر گردید در تفاهم نامه مربوطه اضافه و در سال جاری تهیه و نصب گردد.