ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 17:21

کشف ۳ میلیارد ریال سیگار قاچاق در “پاوه”

کشف ۳ میلیارد ریال سیگار قاچاق در “پاوه”

به گزارش سلام پاوه: فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در شهر نودشه از توابع شهرستان پاوه خبر داد.     به گزارش خبرنگار سلام پاوه:سردار “منوچهر امان اللهی”در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهر نودشه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان […]

به گزارش سلام پاوه: فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در شهر نودشه از توابع شهرستان پاوه خبر داد.

 

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:سردار “منوچهر امان اللهی”در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهر نودشه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان که با سرعت زیادی در حال حرکت وبد مشکوک شده و دستور توقف ان را صادر کردند.

 

وی افزود: راننده وانت نیسان نیز بدون توجه به فرمان ایست پلیس اقدام به فرار کرد اما ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به مهار و توقیف خودرو شدند.

 

سردار امان اللهی تصریح کرد: در بازرسی ماموران از این خودرو، ۳۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۳ میلیارد ریال می رسد، کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری راننده خودرو و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

 

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین اولویت های پلیس استان کرمانشاه در سال جدید عنوان کرد.

یک پاسخ برای “کشف ۳ میلیارد ریال سیگار قاچاق در “پاوه”

  • قمر رستمی در تاریخ فروردین 24, 1398 گفت:

    شهر پاوه واورامانات قلب ایران میباشد دوست دارم به اسم فرماندار رئوفی ثبت تاریخ شود جا دارد