چ 12 اردیبهشت 1403 ساعت 20:04

تمیهدات ویژه پلیس در روز طبیعت / طرح ویژه ترافیکی در پاوه

تمیهدات ویژه پلیس در روز طبیعت / طرح ویژه ترافیکی در پاوه

به گزارش سلام پاوه : فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه از تمهیدات ویژه پلیس این شهرستان در روز طبیعت (۱۳ فرودین ماه ۱۳۹۸) خبر داد. سرهنگ حیدر حق جویان ضمن تبریک سال نو در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: به مناسبت روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت) که بیشترین حجم تردد خودرویی را در جاده ها […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه از تمهیدات ویژه پلیس این شهرستان در روز طبیعت (۱۳ فرودین ماه ۱۳۹۸) خبر داد.

سرهنگ حیدر حق جویان ضمن تبریک سال نو در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: به مناسبت روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت) که بیشترین حجم تردد خودرویی را در جاده ها و خیابانهای شهرستان پاوه شاهد هستیم و به منظور جلوگیری از انسداد راه و ترافیک و نیز پیشگیری ازحوادث ترافیکی طرح ویژه ترافیکی اجرا می شود.

سرهنگ حق جویان

وی ضمن تسلیت به جان باختگان سیل اخیر در تعدادی از استانهای کشور گفت : با توجه به بارشهای اخیر و موج بارشی که منجر به سیل و مشکلاتی در سطح استان شده است به شهروندان توصیه کرد فردا در روز طبیعت در صورت حضور در طبیعت منطقه در کنار رودخانه و دامنه سد و نقاط سیل خیز اسکان پیدا نکنند تا خدایی نکرده شاهد اتفاقی تلخ نباشیم.

 

سرهنگ حیدر حق جویان همچنین گفت : با هرگونه هنجار شکنی و سلب آرامش همشهریان در این روز برخورد می شود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه افزود : با توجه به تمهیدات صورت گرفته پلیس از دقایق اولیه فردا ۱۳ فرودین ماه ۱۳۹۸ تردد هر گونه موتور سیکلت در کلیه محورهای اصلی و فرعی در پاوه ممنوع می باشد.

 

سرهنگ حق جویان افزود: تردد وسایل نقلیه سنگین اعم از تریلر،کامیون و کامیونت در تمامی محورها شهرستان پاوه ممنوع می باشد.

 

وی با هشدار به رانندگان وانت بار مبنی بر حمل مسافر گفت : حمل سرنشین در قسمت بار وانت بارها اکیدا ممنوع می باشد. و با متخلفان پلیس برخورد قاطع خواهد کرد.

 

حق جویان ادامه داد و گفت :با توجه به احتمال ترافیک سنگین در ساعات های پایانی ،مسیر بازگشت به پاوه در محور نودشه به پاوه یک طرفه خواهد شد.

 

وی افزود: پارک در خروجی های شهر پاوه (میدان دف تا سه راهی نوریاب و بلوار جانبازان تا سه راهی چورژی) نیز اکیدا ممنوع می باشد.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه گفت : لازم به ذکر می باشد که توصیه های پلیس در مدیریت زمان برگشت مسافران می باشد و از بازگشت در ساعت های انتهایی بعلت ترافیک سنگین خودداری گردد.