پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 15:33

مرگ خاموش یک زوج در پاوه براثر گازگرفتگی

مرگ خاموش یک زوج در پاوه براثر گازگرفتگی

به گزارش سلام پاوه : مسئول مرکز خدمات جامع سلامت روستایی وراء گفت: شب گذشته زن و شوهری از اهالی روستای هجیج از توابع بخش نوسود شهرستان پاوه بر اثر گازگرفتی جان خود را از دست دادند. آرش کاهی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت :  صبح امروز در حوالی ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه تماسی با فوریت‌های […]

به گزارش سلام پاوه : مسئول مرکز خدمات جامع سلامت روستایی وراء گفت: شب گذشته زن و شوهری از اهالی روستای هجیج از توابع بخش نوسود شهرستان پاوه بر اثر گازگرفتی جان خود را از دست دادند.

آرش کاهی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت :  صبح امروز در حوالی ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه تماسی با فوریت‌های درمانگاه روستای وراء پاوه مبنی بر گزارش یک گاز گرفتگی برقرار شد.

 

مسؤول مرکز خدمات جامع سلامت روستایی وراء افزود: اکیپ فوریت‌های پزشکی وراء سریعا به محل حادثه اعزام شدند، اما متاسفانه با توجه به اینکه زمان زیادی از حادثه سپری شده بود یک زن و شوهر اهل روستای هجیج جان خود را از دست داده بودند و هیچ علائم حیاتی را نداشتند.

 

وی با اشاره به دلیل مرگ این زوج، گفت: دلیل اصلی این حادثه مرگبار نشت دود بخاری به داخل خانه به دلیل مشکل اتصالات لوله بخاری بوده است که منجر به یک مرگ خاموش شده است.

کاهی ضمن تسلیت و ابراز ناراحتی از این حادثه مرگبار اسامی فوت شدگان را مرحوم صدیق جعفری ۷۰ ساله و همسرش صولی ادمن ۸۳ ساله اعلام کرد.

 

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه ضمن تسلیت به بازماندگان این مرحومین ، آمرزش الهی را برای این زوج از ایزد منّان مسالت می نماید.

 

یک پاسخ برای “مرگ خاموش یک زوج در پاوه براثر گازگرفتگی

  • سیوان معاذی در تاریخ فروردین 11, 1398 گفت:

    با عرض سلام خدمت همشهریان عزیزم:
    تقریبا اکثر همشهریان حضور ذهن دارند که پارک بلوار جانبازان و بلاخص بازارچه مرزی شماره۲ شهرتان پاوه بر روی زمینی احداث شده که از مجموع خاکهای حاصل از خاکبرداری شهرستان تشکیل شده و با توجه به هشدارهایی که داده امکان رانش زمین در این قسمت شهر زیاد بوده و بنده به شخصه به تمام همشهریانی که در این بازارچه مغازه دارند هشدار خطر را میدهم و اگر برایشان امکان دارد وسایل مغازه هایشان را تخلیه و تا گذر این موج بارشی از عبور و مرورهای غیر ضروری در این بازارچه و پارک بلوار جانبازان شدیدا خودداری کنند.