ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 12:39

برنامه های نوآورانه گردشگران را جذب پاوه کرده است

برنامه های نوآورانه گردشگران را جذب پاوه کرده است

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه گفت: این شهرستان با انجام برنامه های نوآورانه و تبلیغات الکترونیک در تعطیلات نوروز مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.   هادی شریفی در گفت و گو با خبرنگار سلام پاوه در خصوص برنامه های اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه گفت: این شهرستان با انجام برنامه های نوآورانه و تبلیغات الکترونیک در تعطیلات نوروز مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

 

هادی شریفی در گفت و گو با خبرنگار سلام پاوه در خصوص برنامه های اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه در تعطیلات نوروز، افزود: نصب اپلیکیشن راهنمای گردشگری، پخش کلیپ تبلیغاتی از دعوت هموطنان به شهرستان، راه اندازی موزه های روستایی و شهری و نمایش تیزر و کلیپ در موزه مردمشناسی از طریق ویدئو پروژکشن را از جمله اقدامات انجام شده این اداره ذکر کرد.

 

 

شریفی استقرار راهنمایان گردشگران برای همراهی تورهای خارجی با لیدرهای مسلط به زبان انگلیسی و همچنین کودکان خردسال آشنا به جاذبه های گردشگری، برپایی چهار سیاه چاد، ۲ فروشگاه اینترنتی صنایع دستی، یک فروشگاه ورک شاپ صنایع دستی، تهیه سی دی و بروشور و ساماندهی خانه های مسافر را از جمله دیگر برنامه های شهرستان در ایام نوروز در شهرستان پاوه اعلام کرد.

 

 

وی همچنین اظهار داشت: با وجود اقامتگاه های بوم گردی، خانه های مسافر و همچنین هتل ها و مدارس و مهمانسراها این شهرستان از نظر اقامت گردشگران مشکلی ندارد.

 

شریفی افزود:با توجه به اهداف سازمان و دستورات ریاست سازمان میراث فرهنگی در زمینه ثبت جهانی اورامانات، این شهرستان در آینده ای نزدیک به عنوان یکی از مقاصد و برندهای گردشگری کشور تبدیل می شود.

 

یک پاسخ برای “برنامه های نوآورانه گردشگران را جذب پاوه کرده است

  • محمدعلی در تاریخ فروردین 4, 1398 گفت:

    کاش آقای شریفی نیز میراث شهرنودشه توجهی میکردند و خانه های غیر مجازی را که میراث فرهنگی استان حکم تخریب آن را صادر کرده است را اجرا کنند آقای شریفی فقط رئیس گردشگری نیستند اگر اورمانات جهانی بشه باید جلوی ساخت وسازهای غیر مجاز درشهرنودشه گرفته بشه و خانه های غیر مجاز که میراث فرهنگی استان کرمانشاه حکم تخریب آن را صادر کرده باشد متاسفانه شورای پنجم هیچ توجهی به ساخت وسازهای غیر مجاز نمیکند وشورای چهارم نیز یکی از اعضای شورا خانه ی غیر مجاز ساخت وساز کرده من متاسفم برای کسی قدرت داره و قانون سواستفاده میکنه آقای شریفی عزیز خواهشمنداست کمی میراث فرهنگی توجه کنید چون شما رئیس میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی هستیدباتشکر خواهشمنداست نظرم را منعکس دهید