د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 15:03

افتتاح یک واحد پذیرایی روستایی در پاوه/عکس

افتتاح یک واحد پذیرایی روستایی در پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه: مدیراداره میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان پاوه گفت ؛ یک واحد پذیرایی روستایی در روستای گردشگری هدف خانقاه افتتاح شد.     هادی شریفی در حاشیه آیین افتتاحه این واحد پدیزایی که با حضور مردم و جمعی از مسئولان شهرستان پاوه برگزار شد به خبرنگار سلام پاوه گفت؛در راستای تکمیل […]

به گزارش سلام پاوه: مدیراداره میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان پاوه گفت ؛ یک واحد پذیرایی روستایی در روستای گردشگری هدف خانقاه افتتاح شد.

 

 

هادی شریفی در حاشیه آیین افتتاحه این واحد پدیزایی که با حضور مردم و جمعی از مسئولان شهرستان پاوه برگزار شد به خبرنگار سلام پاوه گفت؛در راستای تکمیل زنجیره گردشگری و توریسم روستایی امروز چهارشنبه ۲۲اسفندماه از واحدپذیرایی روستایی آقای عادل حیدری در روستای خانقاه از توابع بخش مرکزی شهرستان پاوه بهره برداری شد.

 

 

وی افزود؛ این واحد در کنار اقامتگاه‌های بوم‌گردی و خانه مسافر و فروشگاه اینترنتی صنایع دستی و همچنین موزه روستایی در محدوده خانقاه آمادگی کامل این روستای هدف گردشگری را جهت اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی را تکمیل نموده است.

 

شریفی افزود؛ امید است در ادامه این روندچندین واحد اقامتی و پذیرایی دیگر در این روستا به بهره برداری برسند.

مدیر اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه ضمن تشکر از مساعی دلسوزان شهرستان از جمله بخشدار، دهیار و رئیس اداره کار و تعاون و همچنین مسئولان استان از تلاشهای بی دریغ تمامی ادارات و ارگانهای خدمات رسان تقدیر وتشکر نمود.

 

وی افزود امید است در مسیر گردشگری شمشیر رود تا پایان سال ۹۸ تمامی روستاها از مزایای بخش گردشگری منتفع گردیده و جوامع محلی به اهمیت این موضوع واقف ومشارکت نمایند.

 

هوشیار عبدالله زاده بخشدار مرکزی پاوه نیز ضمن تشکر از این فعالیت و راه اندازی این واحد پذیرایی به خدمات ارزنده دولت و تخصیص تسهیلات و اعتبارات ویژه برای توسعه و اشتغال بخصوص در روستا اشاره کرد.

 

وی ضمن تشویق جوانان به روی آوردن به طرحهای اشتغالزایی گفت ؛ برای توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار مردم و بخصوص روستائیان عزیز می توانند با استفاده از ظرفیتهای خاص روستای خود از تسهیلات کم بهره بانکی با ارائه طرح بهرمند شوند.