د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 06:42

وقف یک باب منزل مسکونی به انجمن التیام پاوه توسط خیرین

وقف یک باب منزل مسکونی به انجمن التیام پاوه توسط خیرین

به گزارش سلام پاوه : عضو هیئت مدیره انجمن التیام پاوه از وقف یک باب منزل مسکونی در کرمانشاه توسط خیرین به انجمن التیام پاوه خبر داد.   هوشیار بهرام میرزایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : با توجه به مشکلات گسترده بیماری های سخت درمان از جمله سرطان و نیاز مداوم بیمار […]

به گزارش سلام پاوه : عضو هیئت مدیره انجمن التیام پاوه از وقف یک باب منزل مسکونی در کرمانشاه توسط خیرین به انجمن التیام پاوه خبر داد.

 

هوشیار بهرام میرزایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : با توجه به مشکلات گسترده بیماری های سخت درمان از جمله سرطان و نیاز مداوم بیمار برای تردد و اسکان در مرکز استان برای ادامه کار معالجه و درمان  داشتن یک منزل  یا محل اسکان برای انجمن ضروری بود.

 

وی افزود: در سنوات گذشته با پیگیری اعضای انجمن و همت بلند نیکوکاران سرکارخانم ثریا شیانی و  برادران گل عنبر در کرمانشاه اسکان موقت برای بیماران تحت پوشش انجمن التیام پاوه برای سپری کردن دوره های درمانی خود در مراکز درمانی کرمانشاه  صورت گرفت.

 

بهرام میرزایی سپس اظهار داشت : خوشبختانه در چند روز گذشته نیکوکارانی که نخواستند نامشان اعلام شود یک باب منزل مسکونی ۵۰ متری را در جنب بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه را وقف بیماران سرطانی انجمن التیام پاوه کردند.

 

وی ضمن قدردانی از این نیکوکاران عزیز گفت : امیدوارم این اقدامات پسندیده و زیبا تداوم یابد تا با یاری خداوند و نیکوکاران بتوانیم به خانواده های نیازمند و تحت پوشش انجمن التیام پاوه کمک بیشتری نمائیم .

 

گفتنی است انجمن مردمی حمایت از بیماران سخت درمان نیازمند شهرستان پاوه (التیام ) به منظور کمک به بیماران سرطانی و سخت درمان در سال ۱۳۹۰ در پاوه تاسیس شده است .