ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 22:59

تمامی راههای اصلی و فرعی پاوه باز است/بارشها از مرز ۱۲۰۰میلیمتر گذشت

تمامی راههای اصلی و فرعی پاوه باز است/بارشها از مرز ۱۲۰۰میلیمتر گذشت

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت ؛ تمامی راههای اصلی و فرعی شهرستان باز است . ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه  با اشاره به اینکه کلیه راههای اصلی و فرعی و روستایی شهرستان باز است گفت ؛ در پی سامانه بارشی […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت ؛ تمامی راههای اصلی و فرعی شهرستان باز است .

ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه  با اشاره به اینکه کلیه راههای اصلی و فرعی و روستایی شهرستان باز است گفت ؛ در پی سامانه بارشی ۲۴ ساعته اخیر و با تلاشهای صورت گرفته کلیه مسیرهای شهرستان پاوه پاکسازی و باز است .

وی گفت؛ رفت و آمد در محور نودشه و دهستان شرام مسیر ملندو دزآور و هانی گرمله با زنجیر چرخ امکان پذیر است و سایر مسیرها شهرستان بدون زنجیر شاهد تردد روان خودروها هستیم .

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت ؛ عملیات نگهداری و برف روبی و نمکپاشی محورهای مواصلاتی شهرستان با ۴ اکیپ، ۲۶ دستگاه راهداری و با بکارگیری ۳۵ نفر نیرو انجام می شود.

شهریاری با اشاره به میزان بارشها در شهرستان پاوه گفت ؛میزان آمار تجمیعی بارشها مطابق آمار اداره کل هواشناسی حدود ۱۰۸۰میلیمتر ولی آمار واقعی چیزی در حدود ۱۲۲۰میلیمتر است .

شهریاری رعایت موارد ایمنی و تجهیز خودرو به زنجیر چرخ، بخاری و برف پاکن و… را برای خودروها در این وضعیت بارشی ضروری دانست .